Ida Barth Thomassen blir nordenansvarlig i Wanda

Teknolog- og logistikkselskapet Wanda har hentet Ida Barth Thomassen til stillingen som nordenansvarlig.

Wanda
The Wanda.space blog
2 min readDec 14, 2022

--

Lars Syse Christiansen og Ida Barth Thomassen

Med Ida på laget får vi en kommersiell stjerne som er perfekt til å lede den oppskaleringsfasen som nå begynner for Wanda. Vi kunne ikke fått en bedre leder enn henne med på laget sier — Lars Syse Christiansen, daglig leder i Wanda.

Ida Barth Thomassen kommer til Wanda fra Schibsted og stillingen som administrerende direktør for E24, hun har også tidligere ledet Schibsted Brand Studio og hatt lederstillinger i Aftenposten og VG.

Wanda er en ledende start-up- for sirkulærlogistikk. Basert på egen teknologi og logistikkflåte leverer selskapet en rekke tjenester for å ta vare på tingene våre hjem på døren;

Med Wanda blir både oppbevaring, reparasjon, og brukthandel like enkelt tilgjengelig som å kjøpe noe nytt — vi har skreddersydd logistikken for smartere forbruk”, forklarer Syse Christiansen.

Jeg gleder meg utrolig mye til å joine Wanda. Jeg har stor tro på deres forretningsidé og jeg tror timingen i markedet er veldig riktig. I tillegg er det super bra folk som jobber der og jeg gleder meg til å jobbe sammen med dem. Nå er det Wanda som er mitt nye love brand! — Ida Barth Thomassen

Wanda ble etablert i Oslo i 2020, og er nå tilstede i 5 byer i Norge og Sverige;

Fremover tar Ida ansvaret for veksten i Norden — det sier seg selv at dette er en nøkkelrolle for oss når vi skal skalere virksomheten videre. Vi er stolte av at en profil som Ida velger Wanda, avslutter Syse Christiansen.

We take care of your things. Aiming to enable circular logistics and services in every city. Visit wanda.space for more.

--

--

Wanda
The Wanda.space blog

We take care of your things. Aiming to enable circular logistics and services in every city.