Αλέξη δυστυχώς έχασες.

Thanasis Tataroglou
Think n Write
Published in
2 min readJul 3, 2015

--

Δυστυχώς Αλέξη έχασες στην προσπάθεια να κερδίσεις την εμπιστοσύνη μου. Ειδικά όταν η εμπιστοσύνη αυτή αφορά λόγια που στηρίζεις σε εικασίες, όπως όταν μου έλεγες από την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου ότι “Δεν υπάρχει πιθανότητα να μην δεν κάνει πίσω η Μέρκελ, ούτε μια στο εκατομμύριο”.

Ξέχασες να ποτίσεις το σπόρο της ελπίδας που μου είχες φυτέψει και ας μη σε ψήφισα.

Μετά από τόσα πράγματα που εσύ πίστευες ότι θα συμβούν και τελικά συνέβησαν τα ακριβώς αντίθετα δεν μπορώ να σε εμπιστευτώ ξανά. Και ας θέλω μέσα μου να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τους Ευρωπαίους ότι μας φέρονται άδικα. Ούτε καν αυτό δεν τόλμησες. Να μου κάνεις μια ερώτηση ξεκάθαρη για να στείλουμε όλοι οι Έλληνες ενωμένοι μήνυμα στην Ευρώπη και να μη μας ενδιαφέρει το αν θα είσαι πρωθυπουργός την επόμενη μέρα εσύ ή όχι.

Άργησες Αλέξη. Έπρεπε να με ρωτήσεις για τα μέτρα που εσύ, εμείς σαν Ελλάδα, θα προτείναμε και να πήγαινες με ένα τεράστιο ΝΑΙ να διαπραγματευτείς. Να πουν οι έξω, μπράβο στον Τσίπρα, υποσχέθηκε 12 δις παροχές προεκλογικά, τώρα προτείνει 8 δις μέτρα και ο κόσμος συνεχίζει να τον στηρίζει.

Ο κόσμος θέλει την Ευρώπη δίπλα του. Μια Ευρώπη που θα καταλάβει ότι αντιληφθήκαμε τα λάθη μας και θέλουμε μια αντιμετώπιση που θα μας δώσει την ευκαιρία να τα διορθώσουμε. Αλλά ούτε αυτό έκανες. Ούτε καν παραδέχτηκες τα λάθη σου. Τα οποία δε σταμάτησες μέχρι τη τελευταία στιγμή. Με έβαλες απέναντι σου. Όχι επειδή υποστήριζες το Όχι ενώ εγώ το Ναι αλλά γιατί με είπες συνένοχο στη καταστροφή και την υποδούλωση για την επιλογή που εσύ μου έδωσες. Ξέρεις και εγώ όπως και οι περισσότεροι, όπως θέλω να πιστεύω, βλέπουμε την Ελλάδα μέσα στην Ευρώπη αλλά με μια ήπια αντιμετώπιση, χωρίς αδικίες. Δεν μου αρέσει να ψηφίζω Ναι σε ένα κείμενο που και εσύ και εγώ συμφωνούμε κατά 70 %.

Εγώ την Κυριακή δεν θα πανηγυρίσω ότι και αν βγει. Το μόνο που ελπίζω είναι να μη ντρέπομαι για ότι και αν συμβεί από την Δευτέρα.

Καλή μας τύχη. Και από Δευτέρα όλοι μαζί ότι και αν συμβεί.

--

--

Thanasis Tataroglou
Think n Write

Chemist, MSc Accounting and Finance, Radio Producer (maxitis.gr), Gadget addicted, Blogger, Columnist, Brainiac, Kilkis LoVeR, FaithFul 2 Family & Friends :)