Twitter’a Girmeden Tweet Nasıl Atılır?

Mustafa Gedik
Tibriz
Published in
2 min readJun 30, 2018

--

Photo by Adem AY on Unsplash

Twitter’a girmeden tweet nasıl atılır size bundan kısaca bahsedeceğim. Uzun zamandır böyle bir arayış içindeydim. Twitter’da takip ettiğim kullanıcı sayısının fazla olması sebebiyle çok çeşitli görseller ve/ya içerikler ile karşılaşıyordum. Bu da haliyle daha fazla dikkat, ya da zaman kaybına yol açıyordu. Twitter’da vakit geçirmeden paylaşım yapabilmek bir ihtiyaç haline dönüşmüştü. Ben de bu ihtiyaca binaen, bir süre sadece Tweet atmaya yarayan bir Android uygulaması geliştirmeye çalıştım ama, sandığımdan daha çok vakit aldı ve dersler ve diğer meşguliyetler nedeniyle bu istediğim uygulamayı geliştiremedim -erteledim- ve daha önce kullanmış olduğum araçlardan biri olan Buffer tekrar gündemime geldi.

Instagram’sı 40 Gün başlıklı yazımı okumak için tıklatın.

Buffer sadece Tweet atmaya yaramıyor, yani benim istediğim gibi değil tam olarak, ama ben diğer özelliklerini görmezden gelip sadece tweet atabilmesine odaklandım. Bu uygulamanın temel özelliği, Facebook, Twitter, Instagram gibi en popüler sosyal medya uygulamalarına zamanlanmış içerikleri, aynı anda gönderebilmenize olanak sağlaması. Yani örneğin, bir görseli Buffer uygulamasını kullanarak, belirlediğiniz bir günde/saatte otomatik olarak paylaşırsınız, ve bu resim seçtiğiniz sosyal medya hesaplarında(facebook, twitter, instagram) tek seferde kolayca paylaşılabilir. Kullanımı da oldukça basit ve (sadece tweet attığınızda)ücretsiz. İster anında Tweet atarsınız isterseniz de belirlediğiniz zamanda.

Siz de benim gibi Twitter uygulamasını kullanmak istemiyor, bildirim, mesaj almak istemiyor ama Tweet atmak istiyorsanız Buffer tam size göre bir uygulama. Android sürümünde bir de widget yapmışlar, bu sayede tek tıkla tweet yazma ekranı açılıyor ve hemen yazıp paylaşabiliyor, ya da zamanlayıcıya ekleyebiliyorsunuz. Üstelik bunu mobil uygulamalardan yapabildiğiniz gibi, aynı zamanda Chrome eklentisi ekleyebilir ve bilgisayardan da kolayca yapabilirsiniz.

Bağlantılar:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.buffer.android&hl=en

IOS: https://itunes.apple.com/us/app/buffer-for-social-media-twitter/id490474324?mt=8

Web: https://buffer.com/

--

--