Nereden Başlamalıyım? — Doğuş

Burhan Yılmaz
1 min readApr 19, 2018

--

Yazılım öğrenmeye üniversite’de Nesne Yönelimli Programlama dersinden sonra Youtube platformu üzerinden öğrenmeye başladım. İzlediğim videoların yorumlarında ve üniversitedeki arkadaşlarımın konuşmalarında nereden başlamak istediklerini bilmediklerini görüyordum. Aslında fikrin tam doğuş noktası burası değil. Bu kısım fikri bilinç altıma işlediğini düşünüyorum.

Yaklaşık olarak 3–4 ay önce Selman Kahya’nın canlı yayınına denk geldim. Chat kısmındaki mesajlarda kişilerin nereden başlamak istediklerini bilmediklerini gördüm. Bu durumun gerçekten bir sorun olduğunu düşündüm o an. Çünkü bu sorun uzarsa kişinin isteğinin ve zamanının yok olmasına sebep oluyor. Bu durumu çözecek en azından öğrenmek isteyecek olan kişilere yön gösterecek bir platform olabileceğini düşündüm. Canlı yayından sonra Selman Kahyan’ın slack kanalına katıldım. Kendisi ile bu fikir üzerinde uzun uzun konuştuk. Beni baya fikri gerçekleştirme konusunda cesaretlendirdi. Elimi kağıt kalem alarak planlamaya başladım. Fikir bu şekilde doğdu ve gerçekleşme sürecine girdi.

Resim kaynak:

Link

--

--