Ben ve Ben

Medeni Baykal
tozlu mavi defter
Published in
1 min readJan 22, 2012

Şuan birinize aşık olmak isterdim.

Onunla göz göze gelmekten ölesiye korkmak isterdim. Onun için gizlice yazdığım sayfalarca aşk mektubum olsun isterdim. Bir ismi olsun isterdim.

Geceleri aklıma gelsin isterdim. Ondan adıyla bahsedebilmek isterdim. Gizlice arayıp onu, sadece sesini dinlemek isterdim. Aşık olmak isterdim. Gerçekten birisini sevebilmek isterdim.

Bir şarkımız olsun isterdim. Bir şarkıcımız… Sadece bizim anladığımız ve sadece biz beraberken anlamları olan şakalar olsun isterdim.

Bir doğum günü olsun isterdim. Ondan gizli kutlamak isterken, yakalanmak isterdim. Var olmasını isterdim.

Aynı şehrin havasını solumak isterdim.

Ben ve o, biz olmak isterdim.

Bir adı olsun isterdim.

Sevmek isterdim. Aşık olmak. Hakkında hiç yazı yazmamak isterdim. Birini sadece sevebilmek ve hakkında yazmadan durabilmek isterdim. Birisinin de bana yazmasını isterdim. Birisinin de bana yazmasını isterdim…

Benim için yazılmış bir yazıyı okurken ana karakteri tanımak isterdim.

Sizden birinizi sevmek, ama çok sevmek isterdim.

Birinizi özlemek isterdim.

Birisini özlemek isterdim.

Biz olmak isterdim, ben kalmak değil.

Şimdi ayrı şehirlere gideceğimiz için birbirimizden ayrılıyor olmak isterdim.

Sadece birinizi sevmek isterdim aslında, acısıyla ve tatlısıyla. Sadece sevmek…

İsterdim işte.

--

--