Eflatun Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığına

Medeni Baykal
tozlu mavi defter
Published in
1 min readDec 6, 2015

Başvuru Tarihi: 06/12/2015
Başvuru Numarası: 1

Başvuru Sahibinin Kimlik Bilgileri:
Adı ve Soyadı: Mavi

Şikâyet Edilenin Bilgileri:
Ticari Unvanı: Kızıl
Adresi: Dünya

Uyuşmazlık Konusuna İlişkin Bilgiler:
Uyuşmazlık Tarihi: 2015 / Son çeyrek
Uyuşmazlık Bedeli: Paha biçilemez.
Uyuşmazlık Konusu: Garantili kırık kalp tamiri.

Garantili kırık kalp tamiri yapılır deniyordu kayıtta. Öyle içten ve inandırıcı söylenmeseydi inanmazdım yoksa. “Garantili kırık kalp tamiri yapılır.” Oysa daha önceki gün gerçek olamayacak kadar güzel bir şey, aslında gerçek değildir demiştim bir eğitimde. Gerçek olmayan vaatlerle umudunuzun elinizden çalınmasına izin vermeyin demiştim.

Kayıt o kadar içten ve inandırıcıydı ki, önceki günden eser bırakmıyordu. O kayıtta kalbinizin ve kalbinin tamir edilemeyecek durumda olduğu, ama birlikten kuvvet doğacağı ve kalplerin değiştirilecek yeni gibi olacağı vaat ediliyordu.

“Garantili kırık kalp tamiri yapılır.” Garanti de istemiyordum üstelik. Sadece, acının bir an geçmesini umuyordum. Boşluğun kaybolmasını. Kayıtta ağlamasaydı inanmazdım aslında. Gerçek olamayacak kadar güzeldi.

Kalbim kırık da olsa, iş görüyordu. Hiç kimseyi sevmiyor, sevemiyor olması katlanabilir bir acıydı. Eskiden kalbimin olduğu boşluktan daha anlamlıydı bu acı. 6502 sayılı, Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunun 66. maddesi ve devamı uyarınca, ilgili kişiden kalbimin alınıp bana geri iade edilmesini arz ederim.

EKLER

Kırık kalp tamiri ilanının detayı
Kalbin teslim edilmesine ilişkin belge
Kırık kalp parçaları
Boşluk.

--

--