Sen Benim Kim Olduğumu Biliyor musun?

İbrahim Sarbay

--

Ben, var ya ben…

Ben bir ana – babadan doğdum.

Ağladım, ağladığım, güldüm.

Düştüm kalktım, düştüm kalktım, yürüdüm.

Okul yollarında ayaklarımı sürüdüm.

Hayaller kurarak sınav peşinde dirsek çürüttüm.

Diploma dedikleri bir sayfa uğruna yıllar harcadım. Bulduğum her fırsatta övündüm.

Herkesin elinde aynısını gördüm üzüldüm.

İş aradım, iş buldum, iş bıraktım, iş buldum, kariyer yolunda yürüdüm.

Çok el öptüm, çok diz büktüm.

Olmuyorsa maske taktım, yetmediyse ideallerimi yaktım.

Yüzüme serpildi çizgiler… Saçlarıma karlar yağdı.

Büyüdükçe, büyüdüm.

Kim bilir nerede beni bekleyen bir parça toprağa doğru yokuş aşağı sürüyor yolculuğum.

Şimdi sen, beni herhangi biri mi sanıyorsun?

Beni kendinle bir mi tutuyorsun?

Ben var ya ben…

Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

--

--

İbrahim Sarbay

Doktor, yazar. Opereyşın’ın (www.opereysin.com) kurucu ortağı. (Medical Doctor, writer)