Johan Van Bavel over leiderschap vanuit het hart en verantwoordelijkheid

XII Waves Transformatie Podcast #31

Sjanett de Geus, MSc
Twelve Waves
2 min readJun 22, 2018

--

Johan van Bavel is eigenaar van Intention, een centrum voor leiderschap en coaching. Hij is een van mijn eerste en meest invloedrijke mentoren geweest. Ik ken hem uit de gym waar we samen trainden jaren geleden en hij heeft zowel mij als Maaike (mijn businesspartner bij LoveFitFood) met veel succes gecoacht.

Johan van Bavel Podcast

Een belangrijk thema in deze aflevering is verantwoordelijkheid. Want kan je bijvoorbeeld wel verantwoordelijkheid nemen? Of geven? En wat betekent de uitkomst van die vraag voor het maken van keuzes en ons ervaren geluk?

Je leert in deze podcast:

  • Wat betekent verantwoordelijkheid?
  • Hoe kom je van beperkende overtuigingen af?
  • Waarom is het zo moeilijk om te doen wat je weet dat je moet doen?

Ik heb enorm genoten van dit gesprek waarin we het verder nog hadden over stress, schaamte, bewustwording, emotioneel overleven, beperkende overtuigingen, ego, keuzes maken, spiritualiteit en persoonlijk leiderschap.

Kortom een interessante, waardevolle podcast met Johan, die wat mij betreft nog veel te kort was. Heel veel luisterplezier!

PS Ik heb tot nu toe nog nooit zó veel leuke appjes, berichtjes en feedback gekregen als op deze aflevering. Een aanrader dus!

Bekijk

Luister

Of luister in je favoriete podcast app, op Spotify of iTunes.

Over Johan:

Originally published at Twelve Waves.

--

--

Sjanett de Geus, MSc
Twelve Waves

Sjanett is vice-president van Twelve Waves en daarnaast entrepeneur, spreker, psychologisch wetenschapper, podcaster en meervoudig kampioen kettlebellsport