Waarom de Transformatie Podcast? Het achtergrondverhaal van Sjanett de Geus

XII Waves Transformatie Podcast #0

Sjanett de Geus, MSc
Twelve Waves
2 min readSep 29, 2017

--

Waarom een podcast beginnen over Transformaties? Omdat ik niet anders kan. En omdat ik geloof in ‘scaffolding’: jezelf omringen met mensen, kennis en ervaringen waar jij je aan op kan trekken om een betere versie van jezelf te worden.

Het heldenverhaal met de persoon die obstakels en uitdagingen op zijn pad tegenkomt en de onzekerheid tegemoet treed om daar uiteindelijk als overwinnaar van thuis te komen, vormt daarbij mijn grootste inspiratiebron. Want we komen allemaal ‘shit’ tegen, maar de keuze is aan jou hoe je daar mee om gaat en wat je daarvan meeneemt.

Sjanett de Geus Podcast

In deze introductie aflevering word ik geïnterviewd door Michel Vos en komt aan bod:

  • Wat is het achtergrondverhaal van Sjanett de Geus?
  • Wat kan je van de Transformatie Academie podcast verwachten?
  • Wie staan er nog op mijn wensenlijstje om geïnterviewd te worden?

We gaan behoorlijk diep en ik denk dat je na het luisteren meer weet over mij dan mijn ouders, maar je weet daarna ook wie mijn grootste inspiratiebronnen zijn en waarom ik niet trots, maar ook niet spijtig ben over mijn verleden en hoe en waarom ik mezelf de afgelopen 10 jaar steeds met horten en stoten heb kunnen transformeren.

Bekijk

Luister

Of luister in je favoriete podcast app, op Spotify of iTunes.

Over Sjanett de Geus

Originally published at Twelve Waves.

--

--

Sjanett de Geus, MSc
Twelve Waves

Sjanett is vice-president van Twelve Waves en daarnaast entrepeneur, spreker, psychologisch wetenschapper, podcaster en meervoudig kampioen kettlebellsport