Deisy Amelsbeek: intuïtie, zelfvertrouwen, ondernemen en keuzes maken

XII Waves Transformatie Podcast #49

Sjanett de Geus, MSc
Twelve Waves
2 min readNov 16, 2018

--

Deisy Amelsbeek van de Successtof Podcast is een “vrolijke en (tikje) gekke ondernemer met een enorme liefde voor online marketing”. Dat vrolijke kan ik na dit dubbelinterview in ieder geval zeker beamen! Haar ondernemersverhaal inspireerde me om nóg meer op mijn gevoel te durven koersen en bijpassende keuzes te maken.

Deisy Amelsbeek Podcast

Ik sprak met Deisy in haar Successtof podcast over mijn ondernemersavontuur en ik mocht haar op mijn beurt het hemd van het lijf vragen. Zo ontzettend leuk!

In deze podcast leer je:

  • Wat is de beste online marketingstrategie?
  • Hoe kan je je intuïtie (leren) gebruiken?
  • Hoe kan je (als ondernemer) je zelfvertrouwen vergroten?
  • Hoe maak je lastige keuzes?

Ik vond het erg leuk om daarnaast ook over intuïtief schrijven, roekeloze keuzes, authenticiteit en mannelijke/vrouwelijke energie en ownership te praten.

Fijn dat je weer kwam lezen/kijken/luisteren en graag tot de volgende!

Bekijk

Luister

Over Deisy Amelsbeek

Site: https://www.deisyamelsbeek.nl/podcast/
Instagram: https://www.instagram.com/deisy.amelsbeek/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/deisy-amelsbeek-a5954a71/

Ook interessant:

Originally published at Twelve Waves.

--

--

Sjanett de Geus, MSc
Twelve Waves

Sjanett is vice-president van Twelve Waves en daarnaast entrepeneur, spreker, psychologisch wetenschapper, podcaster en meervoudig kampioen kettlebellsport