20% korting op abonnementen en cadeau-abonnementen

Tim
Twitch NL
Published in
3 min readDec 12, 2017

Het is nu nog makkelijker om je favoriete streamers te steunen en een Twitch abonnement cadeau te doen tijdens de kerstdagen! Vanaf nu tot en met 6 januari krijg je 20% korting op de eerste maand van een nieuw abonnement op welk kanaal dan ook met een doorlopend abonnement.

En voor het eerst kun je nu ook abonnementen met een korting van 20% cadeau geven. Welke optie je ook kiest, de streamers houden er net zoveel aan over als aan een abonnement dat voor de normale prijs wordt verkocht.

Een abonnement cadeau doen is zo gedaan. Klik in de chat op de naam van de begunstigde om zijn of haar gebruikerskaart te zien. Druk daarin op de knop Schenk een abonnement. Je kunt ook op de knop Abonneren boven aan de kanaalpagina klikken, Schenk een abonnement selecteren en zijn of haar gebruikersnaam in het zoekveld invullen om je ontvanger te selecteren.

Kom in de feeststemming door streamers te steunen en abonnementen cadeau te geven met een heerlijke korting van 20%!

Brandende vragen

Wat bedoel je met een ‘nieuw’ abonnement?
Daarmee bedoelen we dat de korting alleen mogelijk is voor een kanaal waarop je minstens 32 dagen niet bent geabonneerd.

Is er een limiet voor het aantal abonnementen dat ik kan afsluiten of cadeau geven met de 20% korting?
Nope! Tenminste, niet zolang ze aan de voorwaarden van een ‘nieuw’ abonnement voldoen.

Geldt dit voor zowel Partner- als Affiliate-kanalen?
Jazeker, mits ze doorlopende abonnementen aanbieden.

Is dit van toepassing op de abonnementen van $4,99, $9,99 en $24,99?
Op alle drie, ja.

Hoelang krijg ik 20% korting op het abonnement?
Alleen op de eerst maand van een nieuw, doorlopend abonnement krijg je 20% korting. Na een maand betaal je het normale bedrag. Cadeau-abonnementen duren maar één maand, waarvoor je tijdens deze sale 20% korting krijgt.

Hoe zit het met belastingen en btw?
De 20% korting wordt toegepast op de basisprijs van het abonnement, voordat er belasting op wordt geheven. De belasting wordt geheven op de kortingsprijs.

Wanneer geldt deze aanbieding precies?
Vanaf nu tot en met 14:59 uur op 7 januari.

Hoe kan ik de 20%-korting bemachtigen?
De 20% korting op de eerste maand is beschikbaar via de browser op de pc (www.twitch.tv), de mobiele Android- browser (m.twitch.tv) en de abonnementen pagina (subs.twitch.tv). Deze korting is niet beschikbaar via de mobiele app van Twitch of de desktop-app van Twitch.

De 20% korting op cadeau-abonnementen is beschikbaar via de browser op de pc (www.twitch.tv). Deze korting is niet beschikbaar via een mobiele browser, de abonnementen pagina, de mobiele app van Twitch of de desktop-app van Twitch.

Kan ik een abonnement kopen op een kanaal waarop ik een abonnement cadeau gekregen heb?
Jazeker. Als je een actief cadeau-abonnement hebt op een kanaal dan kun je een abonnement kopen met de Abonneren-knop rechts boven in de videospeler of via je abonnementen beheerpagina. Er worden geen kosten in rekening gebracht totdat je geschonken abonnement afloopt.

Kan ik iemand een geüpgraded abonnement cadeau geven? Mijn vriend heeft een abonnement van $4,99 en ik wil haar een upgrade cadeau geven naar een abonnement van $24,99 per maand.
Upgrades kunnen momenteel niet cadeau gegeven worden.

Kan ik een geschonken abonnement weigeren?
Als iemand je een abonnement cadeau geeft, ontvang je het automatisch, en de partner of affiliate waarop geabonneerd wordt, ontvangt de steun van dat abonnement. Je kunt ervoor kiezen dit abonnement uit te schakelen indien het kanaal niet bij je past, maar we willen ervoor zorgen dat de streamer nog steeds de steun ontvangt. Je kunt de voordelen van geschonken abonnementen uitschakelen op je abonnementen pagina.

Kan ik mijn geld terugkrijgen van cadeau-abonnementen?
Nee. Alle aankopen zijn definitief.

En teamabonnementen?
Teamabonnementen kun je momenteel nog niet cadeau geven.

Kan ik een abonnement cadeau geven via mijn gratis Twitch Prime-abonnement?
Nee, Twitch Prime-abonnementen kun je niet cadeau geven.

--

--

Tim
Twitch NL

Dutch Partnerships at @Twitch - Twitter: @Qun - Twitch: twitch.tv/Qun