Cheeren tijdens de feestdagen

Ondersteun streamers (en ontvang een cadeautje) door te cheeren tijdens de feestdagen

Tim
Twitch NL
4 min readDec 14, 2017

--

Trek die lelijke kersttrui, vier de feestdagen en maak mensen blij op Twitch door te cheeren en streamers te ondersteunen. Cheeren geeft je al heel veel voordelen op Twitch, zoals bijzondere momenten vieren met streamers, opvallen in de chat en bit-badges verdienen. Maar van nu tot en met 26 december doet cheeren nóg meer.

Als je in deze periode tussen de 1 en 249 bits cheert om streamers aan te moedigen, ontvang je ook een feestelijk cadeau met zeven seizoensgebonden emotes.

Als jouw favoriete streamer op de "lijst van zoete streamers" staat en je cheert 250 bits of meer, dan krijg je een gouden cadeautje met NOG eens zeven seizoensgebonden emotes en mag je een cadeau geven aan andere kijkers in de chat: één van de feestdagen emotes!

We hebben ook een gloednieuwe Feestdagen Cheermote die perfect is om te gebruiken tijdens de feestdagen.

Nadat je feestdagen-emotes hebt ontvangen, verschijnen ze in het emote-menu voor Chat, Pulse, Feeds en Fluisterberichten zodat je heel Twitch kunt verblijden.

Als jij je vrijgevige handen met bits wilt vullen, sla ze dan hierin.

Vragen? Wij hebben antwoorden.

Wanneer geldt deze aanbieding precies?
De actie loopt van nu tot 26 december, 23.59 uur PDT.

Ontvangen streamers nog steeds dezelfde omzet van Twitch voor de cheers/bits?
Ja.

Hoe lang kan ik de feestdagen-emotes gebruiken?
Tot het eind van januari 2018.

Wat zit er precies in de kerstcadeau’s?
Alle reguliere kerstcadeau’s bevatten de eerste set van zeven feestdagen-emotes. En alle gouden cadeau’s bevatten de emotes uit de tweede set.

Zijn de emotes die ik ontvang, willekeurig geselecteerd?
Nee. Alle reguliere kerstcadeau’s bevatten de eerste set van zeven feestdagen-emotes. En alle gouden cadeau’s bevatten de emotes uit de tweede set.

Wanneer ontvang je feestdagen-emotes?
Als je tussen de 1 en 249 bits cheert, ontvang je het reguliere cadeau met de eerste zeven feestdagen-emotes.
Als je 250 bits of meer cheert, ontvang je het gouden cadeau, met een tweede set van zeven feestdagen-emotes. Je krijgt ook een cadeau voor een aantal andere kijkers in de chat, die één van de 14 emotes krijgt.

Kan ik het gouden cadeau krijgen door eerst nu 125 bits te cheeren, en later nog eens 125 bits?
Nee. Je moet ten minste 250 bits in één keer cheeren om het gouden cadeau te ontvangen. Als je het bovenstaande hebt gedaan, ontvang je alleen voor de eerste cheer het reguliere cadeau. Je krijgt niet nog een regulier cadeau voor de tweede cheer, maar je ondersteunt wel de streamer en spaart zoals gewoonlijk voor bits badges.

Als ik met 500, 1000, 1500 of 2000 bits, enz., in één keer cheer, ontvang ik dan meerdere houden cadeau’s?
Je ontvangt één gouden cadeau voor een enkele cheer. Het cadeau bevat alle feestdagen-emotes uit de tweede set.

Als ik 250 bits cheer en een gouden cadeau ontvang, en ik later nog eens 250 bits cheer, ontvang ik dan een tweede gouden cadeau met dezelfde emotes?
Je ontvangt alleen het gouden cadeau met de zeven feestdagen-emotes voor de eerste cheer. Je ontvangt geen tweede gouden cadeau voor de tweede cheer, maar je ondersteunt wel de streamer en spaart zoals gewoonlijk voor bit-badges.

Ik heb een feestdagen-emote ontvangen via de cheer van iemand anders, en kreeg daarna in een feestdagen-cadeau dezelfde emote. Is er iets misgegaan?
Dat kan gebeuren, aangezien de emote die je kreeg er eentje is uit een verzameling van 14 feestdagen-emotes. In de cadeau’s zitten gegarandeerd zeven van deze emotes.

Waar kan ik mijn cadeaus terugvinden als ik ze niet meteen openmaak
Op je inventaris pagina: twitch.tv/inventory.

Waar kan ik meer bits kopen?
bits.twitch.tv

Wat zijn bits en cheering?
Lees het helpartikel voor meer informatie.

Zoet of Stout geweest?
Zoet!

--

--

Tim
Twitch NL

Dutch Partnerships at @Twitch - Twitter: @Qun - Twitch: twitch.tv/Qun