‘Türkçe Yayın’ Yazarlarından Mesaj Var!

Mustafa Gerdan
Türkçe Yayın
Published in
5 min readApr 19, 2019

--

Yayınımıza yazar olarak katılmak isteyenlerin doldurduğu başvuru formunda sorduk, diğer Medium yazarlarına söylemek istediğiniz birşey var mı diye. Aldığımız cevapların bir kısmını aşağıda paylaşıyorum.

Yazarlarımızın ne kadar çok insanı yazmaya ve okumaya teşvik ettiğini bu cevaplarda tekrar görmüş oluyoruz. Bir başka gösterge ise ‘Türkçe Yayın’da yayınlanan yazılarımızda her 24 saatte 182 saatlik okuma yapılması. Yani bazen 24 saat 24 saatten fazlasıdır.

Tüm yazarlarımıza, okurlarımıza ve paylaşarak katkı sağlayanlara teşekkür ediyor ve en kaliteli Türkçe içerikleri üreten, her düşünceden yazarı bir arada bulunduran blogger ailesi olarak büyümeye devam ediyoruz.

Cevaplar

Sertan Yıldız: Halkımızı nereden tutarsak bilgilendirmek, temel görevimizdir. Onlar için, onlara rağmen…

Ece Karaağaç: Medium’da yayımladığınız her yazı bambaşka bir kıyıdaki bir okur için şişe içinde denize atılmış bir mesajdır. Kaleminizin gücünü küçümsemeyin.

Mustafa Yol: Üretelim. Boş durmayalım. Mutluluk üretelim.

Yaman ural: Yazmak, hayata bir değer katmaktır. Siz değer kattıkça, dünya daha güzel bir yer oluyor. Yazmaya devam.

Sonat Kaymaz: Türk yayın ekosistemini devam ettirdiğiniz için teşekkür ederim ve elinize sağlık.

Erdost Yıldız: Yazmak kimi zaman tek kurtuluşu oluyor insanın.

Sadullah M. Bağ: Güzel şeyleri ne kadar çok yazarsak, ne kadar çok öğretirsek ve yazmayı ne kadar seversek, o kadar seviliriz.

Kemal Azboy: Yazdığınız şeyler o kadar değerli yazılar ki boşa gittiğini hiç düşünmeyin, kesinlikle bol bol yazın dünyayı yazmak değiştirecek.

Cihan Ağagişi: Uzun süredir uzaktan takip ettiğim, okumaktan çok keyif aldığım bu platformu canlı tuttukları için teşekkürlerimi iletiyorum.

Yasemin Öztürk: Yazmak ve o kelimeleri yaşatmak, en tutkulu bir rüya gibidir. Uyanmak istemezsin asla, bu rüyaları her an yaşatmak için yazın, yazalım ki dünya tutkulu bir rüya halini alsın.

Volkan Hotur: Bildiklerini diğer insanlarla paylaşarak, bilgi aktarımını sağlayan tüm Medium yazarlarına teşekkür ediyorum. Medium’u bir platformdan ziyade, yaşamın bir parçası haline getirmek için devam etmelerini diliyorum.

Berin Pekcan: Yazılarımı, kendime notlar olarak kaydediyorum, ancak ne kadar insana dokunabilirsem hem benim, hem de okurların açısından daha üretken bir düşünce sistemi ve manevi benlik geliştirebiliriz. Bütün düşünceler üzerine geçirilecek bir kağıdı ve biraz zamanı hak eder.

Alp Cenk Arslan: Medium’un Türkiye’de daha yoğun kullanılabilmesi için çalışmalıyız.

Ayşe Nur Alagöz: Medium, benim günümüz yazarlarına karşı önyargılarımı kıran, her an ilgi alanıma göre yazılar bulabileceğim hoş bir siteymiş. Burada tüm yazarların daha fazla yazması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü böyle samimi yazılar okumaya ihtiyacımız var. En azından otobüste giderken ya da bir yerlerde sıra beklerkenki küçük zamanlarımızı 3–5 dakikalık yazılarla kurtarmak ve o beklentiye dahi girmeden açtığımız yazılarda hayatımızın bir köşesinde işimize yarayacak bir şey öğrenmek çok güzel bir his.

Ece Aybike Ala: Yazmak, perspektif kazanmanın en güzel yoludur.

Caner Ergen: Medium bilginin paylaşılması için çok güzel bir ortam fakat Türkçe yazı sayısı beklenenin çok altında. Kaliteli Türkçe yazı sayısını artırıp daha çok okuyucuya ulaşabilirsek toplumun okuma oranının artırılması ve toplumun bilinçlenmesine ufak da olsa bir katkıda bulunabiliriz. Bilgi paylaştıkça çoğalır, öğrendiklerimiz, edindiklerimiz sadece bize kalmasın, paylaşalım.

İbrahim işleyen: Henüz popüler olmadan, böyle bir mecrada yazmaya ve insanlara ulaşmaya çalışan herkese selam olsun.

Nermin Zeynalli: Muhteşem site ve muhteşem yazarların olduğu bu çemberde ben de bulunmak istiyorum.

Doğaç Mengül: Üretmeye devam! Günlerimi güzelleştirdiğiniz için teşekkürler.

Can Durmaz: Medium yazarlarını her okuduğumda kendime yeni şeyler katıyorum, farklı açılardan bakmaya çalışıyorum o yüzden mutlaka ve mutlaka yazmaya devam etsinler!

Erhan KBekar: Her konuda aydınlatıcı ve yol gösterici yazılar paylaştığınız, tecrübelerinizi aktardığınız için teşekkürler.

Efe Salihoğlu: Yeterince anlaşılır dilde konuşan insan var, bırakınız insanlar sizi anlamak için emek versinler. Zira emek, yer ettiği her mefhuma kıymet katar.

Emre Karagöz: Medium, kaliteli bir platform ve çok sesliliği içinde bulundurduğu için yazarlar için inanılmaz bir fırsat. Medium’un her ayrıcalığından yararlanın ve bıkmadan yazılarını blogunuzda yayınlayın. Başaracağız!

Kadir İngin: Gelişmek için daha fazla yazmalıyız; yazmalıyız ki diğer insanlar da gelişsin ve öğrensinler. Her cümle aslında bir hayattır.

Zeynep Bostan: Kaliteli ve yaratıcı içerik üretmek için harika bir platformdayız. Birbirimizden çok şey öğrenmeyi ve birbirimize ilham vermeyi dilerim.

Yasemin Dikbıyık: Yazmak beni mutlu ediyor. Zihnimdekileri, edebi ve felsefi açıdan yansıtmak istiyorum. Sartre gibi…

cerenunique: Yazdığını hayal et, hayal ettiğini yaşa!

Tuğba Kaymaz: Köy çocuklarından köy okullarına bir türküdür yazmak istediğim.

Salih Samet Gür: Özgür olun!

Can Bi: Türkçe Yayın’daki içerikleri gündelik olarak okumaya çalışıyorum. Çok uzun süre geçmemesine rağmen mükemmel içerikler okudum ve bana çok şey kattı. İçinde olmak istediğim mükemmel bir topluluk.

Deniz: Daha çok yazın.

Esmeralda the Gypsy: Yazmak zorlu iş, durdurulamaz bir tutku, mutlu eden bir eylem. Şayet buradaysan, anlatmaya hazırsın demektir.

Buket Çiçek: Yazdıkça benliğini bulmanın huzuru, okuyarak da hayatın değerini artırmak muhteşem hissettiriyor. Sözcüklerimizi ve hislerimizi paylaşabilmek ümidiyle.

Arda Uğurlu: Hem aklınıza, hem kalbinize işleyen cümlelerde buluşmak dileğiyle.

Ayşegül Koçak: Tüketen değil, üreten insanlar olduğunuz için teşekkürler.

Pınar Yalınkılıç: Zihindeki düşünceleri ve akışı ifade edebilmek ve bunları diğer zihinlerle paylaşmak ilham yaratmanın en güzel yollarından biri. Bana ilham verdiğiniz için teşekkür ediyor ve ilham vermek için sabırsızlanıyorum.

Enes Başkan: Bilgiye ulaşabilmek için kavramlara, kavramlara ulaşabilmek için doğru anlamlara, doğru anlamlara ulaşabilmek içinse sözcüklere başvurmak şuan için en iyi yol gibi gözüküyor.

afduyar: Kaleminiz dert görmesin.

Kadir Cinek: İstikrarlı bir şekilde yeni ve doğru bilgiler öğrenin ve bu bilgileri insanlarla paylaşarak herkesin gelişmesine katkı sağlamayı hedefleyin.

Nazli Altunbulak: Her zaman üzerine yazılacak bir şey var.

çaykitapsigara: Yazar gibi konuş, konuşur gibi yaz.

Mehmet Şafak Sarı: Medium Türkçe yayınını durdurduğundan beri Türkçe yazıları derli toplu bulmak iyice zorlaşmıştı. Sayenizde yazarları ve yazıları daha rahat bulabiliyorum.

Hatice Nur Okur: En iyi öğrenme yöntemi bildiklerini başkası ile paylaşmaktır.

Ömer Faruk ASLAN: Hemen aranıza kabul eder misiniz? Zira vakit az, yazacak yazı çok.

Melike Ezgi Cosar: Ben kendimi çok geç kalmış olarak görsem de siz lütfen yazın. Yazın ki gelecek geçmişe baktığında bu dünyadan sizin de geçtiğinizi görsün. Sevgiler…

İbrahim Aytunç: Ölüm sizi ayırıncaya kadar yazın.

Ceyhun Çözvelioğlu: Medium’da harika içerikler üretildiğini görüyor ve kalemlerinin asla susmamasını diliyorum.

Merve Gürcan: Yazmak en büyük özgürlük ve yazı da insanoğlunun en büyük icadı. Yaşamın içinde yazılıp anlatılacak bir sürü duygu ve bilgi var. Bu nedenle yazmaya devam etmeli; sürekli okumalılar. Okumamıza vesile oldukları, kendi hayatlarını bize açtıkları ve yazıp ürettikleri için onlara teşekkür ediyorum.

Ahmet Hakan Karagül: Yazılan her bir kelimenin hür düşüncelere sahip güzel insanlarda yeni fikir tohumlarını filizlendirdiği inancıyla bu özel oluşumun içinde olmaktan sevinç duyacağım.

Nimet Bulut: Özgür olun. Yazabildiğiniz kadar yazın, yazın ki birbirimize ışık olalım.

M. Fatih Kutan: Burada ve kelimelerimizle komşuyuz. Yazmaya devam.

Sevgi Topaloglu: Yaptıklarını çok takdir ediyorum. Yazmaya yeni başladım ve ne kadar zor olduğunu anlayabiliyorum. Bu platformdaki birçok yazıdan ilham almış biri olarak ben de başkalarını daha çok okumaya ve araştırmaya teşvik etmeyi umuyorum.

nafi durmuş: Paylaşılmayan bilgi yüktür. Bilgi ve fikir paylaşmak özgürlüktür. Paylaşmaya devam.

Ümit: Paylaşarak iyiliği çoğaltmamız gerekir.

Berktuğ Mutlu: Tecrübelerini ve deneyimlerini tüm okurlarlara paylaşsınlar. İnsanların hata yapacak zamanı kısıtlı, başkalarından öğrenmeleri gerek.

Ayşe Kübra: Birlikte, büyük ve önemli fikirleri paylaştığımız daha zengin bir Türkçe okuma ve yazma platformu oluşturalım.

--

--