Garanti Bankası Kredi Kartı Hesap Özeti Ekranı

Ozan Caglargil
Ufak Farklar
Published in
1 min readFeb 27, 2017

Kredi kartını çok kullanıyorum, “çok”tan kastım, işlem sayısı olarak çok. Yemeksepetine de kartımı kaydettirmem ve ödeme adımının toplam 3 sn. sürmesiyle birlikte, giderek artan adet ve tutarda “Yeme / İçme” kategorisi harcamalarım, kart bakiyesini yer hale geldi.

Garanti Bankası’nın yakın geçmişte yenilenmiş İnternet Şubesi üzerinden kredi kartı hesap özetime bakarken, “YemekSepeti, YemekSepeti…” diye uzayıp giden liste dikkatimi çekti. Bu ay boğazıma ne kadar harcamışım diye hesaplamak istedim ve filtreleme seçeneklerinden, Yeme / İçme kategorisini seçerek kategoriyi listeledim.

Şubat ayı boyunca yaptığım 21 adet işlem önüme döküldü. Ekranın üst ve alt kısımları tek ekran görüntüsünde gözüksün diye ortasını kestim.

25 Ocak 2017 ile 24 Şubat 2017 arasındaki yemek harcamalarımdan 5 kalem. Kalan 16 kalem bunların aynısı…

Hangi kategoriyi seçtiğimi görebiliyorum, tutarları da görebiliyorum. Yazdırma, İndirme ve E-Posta ile gönderme seçenekleri de tamam. Ama filtrelediğim bu 21 işlemin toplam tutarını bu ekranda göremiyorum.

Tablonun altına bir ufak satır eklemesiyle, filtrelediğim işlemlerin kısa bir özetiyle birlikte, toplam tutar bilgisini de ekleseler aslında belki ben de bu vesileyle boğazımı tutarım biraz.

--

--