Marmara Üniversitesi’nin Gözünden University4Society’22

University4Society
University4Society
Published in
2 min readAug 22, 2022

Online etkinliklerle geçen uzun bir aradan sonra bu yıl Bootcamp’lerimizin bir çoğunu yüz yüze gerçekleştirdik. Bu Bootcamp’lerimizden biri de Marmara Üniversitesinin üniversitelerinde ilk kez gerçekleştirdiği etkinlikti. 1 Temsilci, 17 ekip üyesi, +70 başvuru ve 12 takım ile birlikte harika ve tecrübe dolu bir 48 saat geçirdiler. Bu 48 saati ve University4Society’i bir de onların dilinden dinleyelim…

Marmara Üniversitesi’nden Ece Mengeliboğa’nın gözünden;

Herkese merhaba ben Ece Mengeliboğa. Marmara üniversitesi eczacılık fakültesi 4. Sınıf öğrencisiyim. Fakülteden arkadaşım olan Damla Kurt sayesinde tanıştığım University4Society hayatıma bir sürü renk kattı.

Aynı okulda olduğum ama hiç tanışmadığım ve belki de hiç karşılaşmayacağım insanlarla bir araya geldim. Coğrafyadan endüstri mühendisliğine, işletmeden eczacılığa her bölümü içeren bir sürü yeni bakış açısına sahip bir ekip ile başlayan süreç geçtikçe bir aileye dönüştü.

Kurumlar arası iletişimde görevli olduğum bu yolda bir sürü firma ile bağlantıya geçme her sektörden insanlarla konuşma ve tanışma fırsatı buldum. Etkinlik bittikten sonra bile gördüğüm stantlara gidip bizi anlattım önümüzdeki yıllar için destek istedim. Daha iyi iş birlikleri yapacağımızı düşündükçe heyecanlandım ve heyecanlanmaya da devam ediyorum.

Kesilen elektrik, kötü giden hava şartlarından dolayı değişen tarih, çekmeyen internet ve daha bir çok soruna rağmen yaptığımız 48 saatlik etkinlikle kriz yönetimi ve stresi iliklerimize kadar hissettik.

Şimdi ise yeni yılı ve süreci dört gözle bekliyor daha da büyüyen harika bir ekip olacağımızı biliyorum. Aylarca verilen emek, ekip çalışması, uykusuzluk, heyecan dolu geçen bu süreç tek kelimeyle nasıl ifade edilir bilemiyorum. Ama her şeyin başı bir hayaldi sanırım. Biz hayal ettik ve yaptık.

Bize hayal etmeyi hatırlatan, buna fırsat verip unutulmaz zamanlar yaşamamızı sağlayan tüm University4Society ekibine çok teşekkür ederim.

--

--