ALWAYS UP!

Sinemtokdemir
2 min readJun 11, 2022

--

Herkese selamlar, ben Sinem. Umarım keyifli bir yazı okuyacaksınız:) Son zamanlarda benim hayatıma oldukça sihirli bir şekilde dokunan Up School serüvenimden bahsetmek istiyorum. Up School ile tanışmak bence sen seçilmiş birisin demek:) Ben de Up School kültürü ile tanıştığım için kendimi aşırı mutlu ve özel hissediyorum.

Hepimizin hayattaki tüm olumsuzlar karşısında bunaldığı, ne yapacağını bilemediği dönemler olmuştur. Ben de böyle hissederken tanıştım. Sanki herkes yola devam ediyordu ve ben yoldan çıkmış gibi hissediyordum. Birbirinin hayatına dokunmak, birbirinden ilham almak ve bardağa dolu tarafından bakmak konusunda bana çok fazla şey öğretti. Açıkçası kısa bir süreçte bu kadar hızlı şekilde bu değerleri ve kültürü hayatıma katabileceğim konusunda başta emin değildim. Ama bu sürecin içinde yer alınca bana ne kadar iyi geldiğini ve ne kadar yol kat ettiğimi anlatmam mümkün değil sanırım..

Farklı bir alandı benim için RPA, çok zorlanacağımı biliyordum ama sanki böyle güzel bir kültürün parçası olacağımı hissetmişim gibi ben de bu süreçte yer almayı çok istedim. Normalde hemen vazgeçebilirdim ama bu defa daha ısrarcı oldum bu seyre ortak olmak için..:) Farklı bir alanda olmak açıkçası biraz korkuttu. Ancak hep şu söz geldi aklıma “Cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır.” Daha önce hep bahaneler üretmiş olabilirdim ama artık değil :) Fark ettim ki en doğru zamanda bahane üretmeyi bırakmışım ve iyi ki bu kültürle tanışmışım!

Aslında herkesin bu süreçteki değerleri, kültürü hayatına katmasını çok isterdim çünkü bence buna hepimizin çok ihtiyacı var:) Birbirini takdir etmek, kendini zorlamak, zor durumda birbirine yardımcı olmak, birbirinin üzerine basarak değil birlikte yükselmek için… Bence herkes bunları hak ediyor.

Bu kültür sayesinde kısa bir sürede çok fazla yol alabildiğimi fark ettim. Kendimi sadece RPA alanında değil kişisel olarak da geliştirebilme fırsatı bulmuş oldum. Ekip arkadaşlarımızla paylaşım yapmak, farklı şehirlerde yaşayıp belki de birbirimizi sadece küçücük bir ekrandan görmek ve buna rağmen enerjimizi hissetmek oldukça keyifliydi.

Üniversite hayatıma başladığımdan beri istediğim her şeyin Up School kültüründe olduğunu gördüm. Bu kültürün bir parçası olduğum için oldukça şanslıyım. Umarım siz de bu sürece dâhil olabilirsiniz ve kendi gelişiminizi gözlemlersiniz. Daha iyisini yapabilmek ve içindeki ışığı ortaya çıkarmak için ALWAYS 🆙

--

--