mmervedagli
UP School
Published in
1 min readJun 1, 2022

--

Herkese Merhabalar!

Başarı istediğini elde etmektir; mutluluk ise. Elde ettiğini sevmektir. Neyin hakkından gelinmez, kafa istekle birleşir birleşmez.

La Fontaine

Bugün size 4 aylık Up School maceramdan bahsedeceğim.

Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliğinden 2020 Haziran ayında mezun oldum. Mezun olduktan sonra freelance çalışmaya başladım. Machine Learning alanına olan ilgim sayesinde , ilk adımı olan RPA alanında kendimi geliştirmek istedim. Aradığım fırsat ayağıma gelmişti. UP SCHOOL RPA DEVELOPER ilanını gördüm ve başvurdum.

Hemen başvuruyu tamamladıktan sonra 2 aşamalı bir mülakat süreci başladı. İlk olarak İngilizce ve teknik sınavımı tamamladım. Sevindirici haber hemen geldi ve mülakata kabul edildim. Çok güzel ve rahat geçen online tanışma mülakatıydı. Tüm bu aşamaların sonunda beklediğim güzel haber geldi. UP School‘a Hoş geldin!

Haftada üç gün hard skill dersleri ve bu derslerin tamamlamamız gereken ödevler, haftada bir gün canlı kodlama dersiyle birlikte güzel bir 4 ay geçirdik.

Kurs bitmeden UNITE şirketinden teklif geldi ve kabul ettim. Belirsizlik içinde başladığım süreci RPA developer olarak sonlandırdım.

Bu süreçte hep yanımda olan UP School ailesine teşekkür ederim :)

--

--