Unleash Potential — UP School ile Kendini Keşfet

Cansel Aktaş
UP School
Published in
2 min readJan 18, 2022

Hepimiz mutlaka hayaller kurarız. Bu hayallerimizin bazıları ulaşılması zor, bazıları ise başarabileceğimiz yeterlilikte olur. Başarabileceğimiz yeterlilikte olanların hayalden öteye geçebilmesini isteriz. Onları gerçek kılabilmek için bazen saatlerce, bazense yıllarca çalışmamız gerekir. Fakat, sonuca ulaşacağına inandığımız zaman çalışmaktan zevk alırız.

Başarabileceğimiz hayalimiz hedefimizdir. Gideceğimiz yolda çizeceğimiz yol haritası hedefimize her seferinde daha çok yaklaşmamızı sağlayacaktır.

Bende bu düşünceyle yola çıkarak bir karar verdim, kendime bir hedef belirledim ve kendimi “UP School” ailesinin içinde buldum. Kendimi çok uzak hissettiğim, “Ya ben bunu yapabilir miyim acaba?” dediğim bir alanda eğitimime başladım.

UP School 1st Cummunity Event

RPA Developer eğitimi aldığımız üç aylık dopdolu bir süreç oldu. Hocalarımızdan öğrendiğimiz milyonlarca yeni bilgi, tamamladığımız ödevler, bitirme projemiz, seyir sohbetlerimiz derken bu serüven su gibi akıp geçti.

Bir ablam vardı ama burada bir sürü kız kardeşim daha oldu. Birlikte ağladık, birlikte güldük. Birbirini geliştiren, iyileştiren kadınlar olduk. Her zorluk karşısında yardımlaşmayı, sorunlarımızı birlikte çözmeyi başardık. BEN değil, BİZ olmayı öğrendik. Öğrendiklerimiz bizi daha da güzelleştirdi, güçlü kıldı. Öğrendiklerimiz bizleri yeni bir kariyere başlama konusunda cesaretlendirdi.

Tek bunlar da değil; bizi biz yapan ve bizi daha da iyiye hatta en iyiye götüren şeyi bulmamızı sağladı. Şu an eminim ki aramızda keşke diyen bir arkadaşımız yoktur. UP School bizi bu yolun sonunda yeni güzelliklerle karşılaşmamıza vesile olan bir başlangıcın sembolü oldu.

İçimizdeki potansiyeli birlikte açığa çıkardık. Birbirimizin yoluna ışık tuttuk. Teknolojide rol model kadınlar olduk. Hedefimizi, rotamızı her zaman daha iyiye ve iyi olana çevirdik. Umuyorum tüm kadınlara cesaret oluruz. Biz birlikte daha güçlüyüz ve içimizde yatan binlerce güzelliğin ve ışığın diğer kadınlara yol göstermesi için çabamız sonsuza dek sürecektir.

“İYİ Kİ UP SCHOOL…”

‘En zoru harekete geçme kararıdır, geri kalanı ise sadece kararlılık meselesidir.’ — Amelia Earhart

--

--