UP School Ütopyası Yolculuğum

Burçin Erden
UP School
Published in
1 min readJul 5, 2022

Merhabalar,

Ben Burçin 2021 yılında Elektrik Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun oldum.

Mezuniyet sonrası iş arayışlarım devam etti fakat alanımda kendime uygun bir ilan bulamıyor bulduklarımda da ya cinsiyet ya da tecrübe engeline takılıyordum.Ne yapmak istediğime ve nasıl bir gelecek hayal ettiğime karar verdiğim bir süreçten geçtim.Bu süreçte kendimi yazılım alanında geliştirerek daha teknolojik bir iş yapmak istediğimi farkettim.Online kurslar ,webinarlar ve araştırmalar sonucunda önce RPA daha sonra Upschool ile tanıştım.

Ben Upschool ile tanıştıktan hemen sonra RPA başvuruları başlamıştı.Hemen başvurdum ve gerekli süreçleri geçtikten sonra kabul aldım.3 aylık yorucu ama kaliteli bir eğitim sürecinden geçtik. Sadece teorik eğitim değil aynı zamanda farkındalıklarımızı, kendimize olan güvenimizi geliştirdiğimiz, birlikte başarmayı, takdir etmeyi kendimize bir alışkanlık haline getirdiğimiz bir yolculuktu bu.Sadece yolculuk olarak da tanımlamak eksik kalır aslında, varlığına bile belki inanmayacağım bir ütopyaydı, ama ben bu ütopyayı deneyimleme fırsatı buldum.Upcshool beni bana kanıtlayan yol göstericim oldu.Bu ütopyada birbirini yükselten kadınlar olmak ve kızkardeşlik kültürü içinde bunu deneyimlemek gerçekten büyük keyifti. Bu süreçte güzel arkadaşlıklar edindim ve gerek hocalarımız gerekse arkadaşlarımız sayesinde hiç yalnız hissetmedim.Upschool mezun olduğum bir okul olmanın ötesinde benim ikinci ailem.Upschooldan mezun olsam bile Upcshool ruhu hep benimle olacak.

--

--