UP School ile Kar Tanelerini Çığ Haline Getirmek

Nilgün Yavuz
UP School
Published in
2 min readJan 23, 2022

“Tümüyle bir sahnedir yaşam. Erkeklerle kadınlarla, hepsi birer oyuncu. Biri çıkar, öteki girer ve her biri, kendine düşen sürede pek çok rol oynar.”

Yaşamımda bir perde kapanmak üzereyken ben nerede olmak, ne yapmak istediğime çoktan karar vermiştim. Yolların ayrıldığı o noktada kendim için en güzel yolun ne olduğunu bilmek daha sağlam adımlar atmamı sağladı. Nasıl aksiyon alabileceğimin araştırmasını yaparken ise yolum UP School’un Hepsiburada iş birliğiyle gerçekleştirdiği Data Analysis programı ile kesişti. Uzunca bir süredir hayalini kurduğum Data Analyst pozisyonuyla kariyer hayatıma başlama ihtimali bile beni fazlasıyla heyecanlandırdı, mutlu etti. İçimdeki bu istek ve heyecanla programa başvururken buldum kendimi ve şimdi “İyi ki tesadüf bu programı karşıma çıkardı” diyebiliyorum gönül rahatlığıyla.

Sürecin başladığı ilk günden itibaren müthiş bir hoşgörü ve özveri ile karşılandık UP School ekibi tarafından. Öyle ki şu an 16 haftalık eğitim süreci bitmiş olmasına rağmen hala aynı desteği gördüğünüzü bilmek sizi daha güçlü de kılıyor.

UP School; Python, SQL ve storytelling gibi teknik eğitimleri vermesinin yanı sıra bir teknik eğitimden çok daha fazlasını vadeden eşsiz bir girişim. Eğitimdeki ilk haftanızı tamamladığınızda dahi hem teknik tarafınızın hem sosyal becerilerinizin adım adım gelişmeye başladığını çok net bir şekilde hissetmeye başlıyorsunuz. Kendi gelişimine şahit olmanın ne kadar özgüven tazelediğini, motivasyon arttırdığını gördükçe programa daha sıkı sıkıya bağlandım. UP School’da geçen her gün bir öncekinden daha keyifli, eğitici ve öğretici gelmeye başladı haliyle.

Eğitmenimiz Tuna Çakar teknik eğitimimizde müthiş bir sabırla her sorumuza cevap oldu, seyir mezunumuz Melis Yeşilselvi kendi UP School süreci ve deneyimleriyle ilham oldu, her hafta mentor yayınlarında deneyimlerini dinleme fırsatını bulduğumuz bu sektörde çalışan önemli isimler bizlere pusula oldu.

Dile kolay 16 hafta ama paha biçilemez kazanımlar…

Kar tanelerini çığ haline getirebildiysem eğer bunda UP School ailesinin her bir üyesinin ayrı ayrı yadsınamaz bir emeği var. Benim için çok kıymetli olan bu süreçte güler yüzünü ve desteğini hiçbir zaman eksik etmeyen, bu programa dahil olma fırsatını sunan UP School ekibine, sisterhood gücünü her an hissettiren, bu yolculukta birlikte ilerlediğimiz grup arkadaşlarıma, mentor canlı yayınlarında buluştuğumuz, aktarımları ile yanımızda olan, yol gösteren program sponsorumuz Hepsiburada ekibine gönülden teşekkür ederim. Her birini tanımış olduğum için çok şanslı ve mutluyum. İyi ki bu ailenin bir parçası oldum.

Sahne artık sıradaki güçlü ve rol model kadınların!

Aklınıza takılan her türlü soru için bana buradan ulaşabilirsiniz :)

--

--