UP School hikayem

Ezgi asel
UP School
Published in
1 min readJun 13, 2022

Merhaba, ben Ezgi. Endüstri mühendisiyim ve aynı zaman RPA developer’ım. Sizlere Rpa ve UpSchool serüvenimden bahsedeceğim.

UpSchool teknoloji alanında öncü, kendini geliştirmeye ve sürekli öğrenmeye açık ayakları yere sağlam basan kadınlar yetiştirmeyi amaçlayan bir program. Bu programa başvurmak için aylarca bekledim ve o gün geldi. İngilizce ve Teknik sınavlarda geçtim. Sonrasında mülakat süreci oldu. Çok sıcak ve samimi insanlar karşımdaydı. Sohbet havasında geçti. Ve kabul edildin maili geldi. Artık bende bu ailenin bir parçası oldum. Eğitim sürecinde çalışmaya devam ediyordum. Çok zor şartlarda derslere katıldığım dönemler oldu fakat yılmadım. Soft skilll derslerim sayesinde şükretmeyi, yılmazlığı öğrendim. Katıldığım seyirler sayesinde hayata karşı hep pozitif bakmaya çalıştığımı fark ettim. UpSchool sadece teknik anlamda değil, yetkinlikler anlamında da bir şeyler kattı. Beni güçlendirdi. Artık hafta içi işten koşarak eve gelip bilgisayarı açacak bir sebebim vardı. Her robotu çalıştırdığımda yaşadığım mutluluk ve hissettiğim başarı duygusu tarif edilemezdi. UpSchool ve VBM ekibine, daha sonra da bu süreçte yanımda olan seyir ekibe teşekkür ediyorum.. İyi ki UpSchool !

--

--