Burcu Sergun
Urban Agricult
Published in
Nov 20, 2020

Kısa Sabah Yogası (Tembel Yogası)

Sizde benim gibi zaman zaman yataktan kalkmak istemeyip, hiç enerjiniz yokmuş gibi hissediyorsanız ve hiçbir şey için motivasyonunuz yoksa herkesin yapabileceği benim tembel yogası diye isimlendirdiğim kısa sabah yogası videoma bir göz atin derim. Özellikle yeni başlayanlara yönelik hazırladığım bu yoga pozlarına birkaç dakikanızı ayırarak, bedeninizi dengeleyebilir ve zihninizi güne hazırlayabilirsiniz. Üstelik yatağınızın konforunda… Böyle zamanlarda bu hareketleri yatakta uyguladığım zaman kendimi iyi hissettiğim için çoğunlukla yataktan kalkıp yoga matıma geçip 1–1,5 saat yoga yapıyorum.

Ben burada pozları biraz hızlı geçtim video için. Siz istediğiniz kadar pozda kalabilirsiniz. Tüm uyguladığınız pozlarda nefesinizin ayaklarınızdan başınıza kadar yaptığı yolculuğu hissetmeyi unutmayın. Eğer herhangi bir rahatsızlığınız varsa bu hareketleri yapmadan önce doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Ayrıca ilk defa uygulayacaksanız öğrenmek ve pratik yapmak için sertifikalı bir yoga öğretmenine sahip olmanız çok önemlidir.

Namaste.

--

--

Burcu Sergun
Urban Agricult

Shanti Yoga RYT 200 Yoga Egitmeni - Advayta Yoga RYS 200 Mindfulness Temelli Yin Yoga Egitmeni - Reiki II www.dailyrechargeyoursef.com