Condropathia

Niobe
Virtuális pszichiátria
1 min readMay 23, 2013

--

Nagyjából két hete kezdődött. Elmentem futni. Nem sokat, de ahhoz eleget, hogy bajom származzon belőle. A condropathia ugyanis nem más, mint a térdizület túlzott megerőltetés következtében létrejött gyulladása. Nálam súlyosbítja a helyzetet, hogy a gyulladást az idézte elő, hogy a combcsontom nyomja a térdkalácsomat, így a folyamatos nyomás miatt a fájdalom is élénkebb, mint csak a gyulladástól.Nem, hogy a futástól, de a gyaloglástól is el vagyok tiltva szinte, a fájdalomcsillapító/gyulladáscsökkentő szuszpenzió pedig felér egy gyengébb altatóval. A poszt nem jöhetett volna létre, ha nincs a kérdező Twitteres közösség :).

U.i.: A blogom lassacskán megszűntetem, a továbbiakban rövid irományokat itt találhattok majd tőlem.

--

--

Niobe
Virtuális pszichiátria

Megfejthetetlen megfejtése vagyok a világegyetem női nemének, civilben IT recruiter