Mot nya äventyr

Anna Viklund
vkmedia-dev
Published in
1 min readNov 30, 2018

Idag är det tyvärr dags för mig att farväl av alla härliga personer på VK Media, på måndag ska jag nämligen testa mina vingar på det nystartade företaget Visly. Jag har verkligen haft tre toppenår här, lärt känna så många fina personer och fått bygga roliga saker, men jag har alltid haft en liten dröm om att lära mig mer om startup-världen, så jag kunde helt enkelt inte låta bli.

Det är så kul att ni är ett litet gäng som hänger med här på bloggen och är intresserade av vad vi gör. Jag har också märkt att man själv lär sig mycket när man skriver om något. Men bloggen kommer leva vidare utan mig! Det kan hända att det dyker upp något tidsinställt inlägg och sen har grabbarna lovat att hålla ställningarna. Så ni har många inlägg att se fram emot framöver!

Tack för den här tiden!
Hälsningar från Anna 🍍

Photo by Jan Tinneberg on Unsplash

--

--