我明,我真係明

Wave Shum (白投浪)
白投.浪
Published in
Nov 8, 2023

啲人誤會我係姜濤 hater,但比著我係佢,我都會咁做,係設身處地理解佢企緊嘅位置係點。

即係本來我本身穿崩都老尷台上自言自語,都有班米飯班主幫我護航+舖天蓋地盲撐,如果我話「唔係哩我真係咪咀」,咁仲對得住一班幫你死頂嘅鐵粉咩。

同理回應話「點解唔唱好啲歌出嚟」嘅,都係一樣道理。明白咗自己嘅角色係偶像,諗點唱好啲歌,不如諗點回饋班粉絲仲好。點樣唔辜負佢哋對自己源源不絕嘅支持(無論精神上定銀彈上),先係佢一生嘅課題。(至於果啲話同公司簽咗約退唔到休果啲就 bull shit 啦,人哋玩緊人設都唔知)

--

--

Wave Shum (白投浪)
白投.浪

請稱呼我「有妻毒撚」, 吾妻是個「蠢小孩」。寫作題材主要為生活隨筆、時事、短篇小說。 取新筆名「白投浪」,意指「往日稿、當白投」,寄望重新出發。舊筆名為「波浪滲」,投稿於輔仁媒體並曾為熱血時報專欄作家。