WaykiChain AMA t.me/RespectTrade Grubu
WaykiChain AMA RespectTrade grubunda yapilmis olup https://t.me/RespectTrade/146263 ile baslamistir.
Kripto Dayı, [15.06.20 21:04]
Aramızda WaykiChain Küresel Ortağı @Vincent_Lionheart Hocamız var
Kripto Dayı, [15.06.20 21:04]
@Vincent_Lionheart Hocam Hoşgeldiniz
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:04]
Merhaba herkese
Baharlanya, [15.06.20 21:05]
Merhaba hoşgeldiniz 🖐
Kripto Dayı, [15.06.20 21:05]
Ben sözü fazla uzatmadan @Baharlanya Hocama bırakıyorum:)
Baharlanya, [15.06.20 21:06]
Est hocam 😊… ufak bir girizgah yapalım o halde Başkan yardımcısı @LoisWhite1 gelene kadar sizleri ve Waykichain’i tanıyalım isterim @Vincent_Lionheart
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:07]
Olur, tesekkur ederim.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:07]
Kripto dayinin belirttigi gibi waykichain kuresel ortagiyim.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:08]
Multidisipliner bir yapim var, Lois ile beraber calisiyoruz
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:08]
3 yildir blok zincir firmalari ile calisiyorum. Waykichain ile de 2019 yilinda tanistik.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:09]
O zamandan beri oldukca ilerleme kaydettik, Ornegin bir Turk firmasi olan avionejet ile anlasmamiz var, waykichain stabil parasi olan WUSD kullanilarak ozel jet kiralanabiliyor, helikopter, saglik helikopteri, her turlu turizm yapilabiliyor. Firma baska kripto kabul etmemektedir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:10]
Sanirim yeterli
Baharlanya, [15.06.20 21:12]
Teşekküt ederim 🙏. Evet bende araştırmalarımda ekibin eylül 2019'dan bu yana faal şekilde çalışmalarını sürdürdüğünü gözlemledim. Bu denli istikrarlı bir ilerleme ile başarılarınızın devamını diliyorum .. 👏👏
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:13]
Isterseniz biraz da waykichain den genel olarak bahsedeyim.
Baharlanya, [15.06.20 21:13]
Tabiki buyrun
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:13]
Once genel bir bilgi verelim, sonra sorulara geceriz
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:13]
Kisa tutmaya calisacagim
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:14]
Waykichain 2018 yilinda Hong Kong da kurulan bir firma. Ilk asamada dAPP yani gayri merkezi uygulamalar uretmek icin kuruldu
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:14]
ETH zincirinde olan firma cok sayida dAPP ile Cin de meshur oldu, hatta 2018 dunya kupasinda helikopter ve 2.5 kg altin top vererek 300 bin kisilik bir topluluk buyuklugune ulasti.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:15]
Dunya kupasindaki reklami ile adini duyuran waykichain, daha sonra Cin ve Vietnam, Hong kong da milyonlarca kisinin dAPP larini kullanmasi ile kuvvetlendi ve kendi mainnet ine gecti
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:16]
60 adet borsada ETH zinciri olarak bulunan wayki, kendi ana agina gecmesi ile dAPP temasindan DeFi temasina gecis yapti
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:16]
halen cok sayida borsada bulunmakta olup, gunluk yaklasik 3 milyon dolar hacmi vardir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:17]
Huobi, bittrex, bithub Kore gibi borsalarda bulunmakta olup yaklasik 100 adet calisani vardir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:17]
DeFi alaninda da yuzde 17 kilitlenme orani ile (36 milyon WICC) oldukca iyi bir seviyededir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:18]
WICC cok iyi konumda olup DeFi 3 coinden olusmaktadir. Bunlar WICC, WGRT, ve WUSD
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:18]
Evet, biraz da sorulara birakayim
Baharlanya, [15.06.20 21:18]
[In reply to Vιηcεηт J. Lionheart]
Kesinlikle wıcc stabilcoin sisteminde ipotek olarak toplamda azımsanmayacak bir yüzde ile potansiyelin üzerinde görünüyor kamu zincirleri arasında. 👏👏
Baharlanya, [15.06.20 21:19]
Evet twiter üzerinden seçilen ilk sorumuz ile devam edelim.
1.soru Wgrt’nin Okex’te gerçekleştirilecek İEO’ sunda herhangi bir şart var mı? Çekilişle mi olacak ilk gelen alır mantığı ile mi?
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:22]
Token satış kuralları açısından kişisel fikrim olmaksızın, genel görünümü anlatmak isterim.
Bu IEO’ya katılmaya karar verdiyseniz, “öncesinde” OKB satın alınması tavsiye edilebilir. Çünkü IEO’nun yapılış tarihi açıklandığında OKB fiyatında bir yükseliş meydana gelecektir. Sonrasında yapılacak alımlarda maliyet yükselebilir.
500 Dolardan az olan pozisyonlar için sadece tek bir hesap ile bilet alınabilir. 1500 ve fazlası için 2. Bir hesap oluşturulabilir. 5’e ulaştığında hesap sınırlandırılır.
https://www.okex.me/support/hc/zh-cn/articles/360041390551 Bu makaleye bakarsaniz 500 dolar yaklasik degeri olan 100 OKB tutulmasi gerektigini gorursunuz. Bu 100 OKB yi en az 5 gun tutmaniz gerekmektedir. Son 5 gun snapshot alinmakta olup, nerede tuttugunuz onemli degildir. SOn gun funding account a aktarirsaniz, tuttugunuz OKB lerle WGRT alabilirsiniz. Eger 100 OKB tuttuysaniz, onlari kullanarak belli miktarda WGRT alabilirsiniz. Su anda ne kadar alabileceginiz belli olmayip, katilan kisi sayisina gore hesaplanmaktadir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:23]
17 Haziran da saat 07.00 da turkiye saati ile baslayacaktir. Sabah uyanma sikintisi olanlar saatlerini kursunlar :) SOnra saat 08.00 de belli miktarda trade yapanlar alabilecekler. 08.30 gibi esas listelenme ve satis baslar.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:23]
Eger o zamanda alamazsaniz, daha sonra private sale turu bir seyimiz var, ama orada minimum 50 bin dolarlik almak gerekiyor.
Baharlanya, [15.06.20 21:24]
Gayet ayrıntılı bir açıklama oldu teşekkür ederiz. Ayrıca Fiyat garantiside var bildiğim kadarıyla 😇
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:24]
Evet, aramizda kalsin :) fiyatin bir yil boyunca artacagi soyleniyor. Onun disinda ilk hafta cok artmasini bekliyoruz
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:25]
Bu IEO cesitli ulkelere kapali, yani mesela Cin katilamiyor
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:25]
Daha sonra listelenme olunca OTC ler uzerinden alabilecekler. Bunun ise fiyati arttiracagi yuksek ihtimal. Ayrica Okex in tum IEO larinda bir fiyat artisi bekleniyor.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:26]
Waykichain de fiyati cok yakindan izleyecek
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:26]
Ben sahsen kendi parami Okex e atarak katiliyorum.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:26]
gun icinde de telefonlar aldim, insanlar nasil katilacaklarini sordular, populer olacak diye dusunuyorum
Baharlanya, [15.06.20 21:27]
[In reply to Vιηcεηт J. Lionheart]
Teşekkür ediyorum .. Çok aramızda 🤞 diyelim o halde 😅 geçelim 2. Sorumuza ..
Birçok BlockChain projesi Defi’ye doğru geçiş sağlıyor, örneğin Tron JUST adını verdiği projesini bu yıl yayınladı. Bu bağlamda WaykiChain’in avantajı nedir?
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:29]
WaykiChain yalnızca günün şartları gereği işler yapmayı tercih etmemektedir. Açıkçası ilk olarak teminatlı stabil para ve Borç verme üzerine geliştirmeler yapmak üzere yola çıktık. O zamanlar De-Fi henüz isim yapmamıştı ya da duyulmamıştı. Geçen yıl Borç Verme “Lending” üzerine görüşmeler yaptık, ve bunu gerçekleştirmek için kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik çalıştık. Blockchain kullanıcılarının finansal özelliklerini ele aldığımızda, ilk akla gelen “borç alabilmeleri” olmuştur. Bu nedenle “all-in option” yani herşeyi içeren “maximum teminatlı DeFi” seçenekleri sunduk. Geri dönüşler de bize doğru yolda olduğumuzu gösterdi.
Bitcoin bir para birimi ve bir değer oluşturdu, ve akıllı kontratlarla yapılan para transferlerini bizlere sundu, bu bir finans yapısıdır. Bu gözle bakarsak, DeFi’nin başarısız olmasını “borç vermenin” olmamasına bağlamamız gerekir, ki bu da pek mümkün değildir. DeFi endüstrisinin değeri kilit altındaki miktarlar ile ölçülür. Günümüzde Ethereum sunulan en büyük DeFi platformudur. Ve kilitli miktarın değeri yaklaşık olarak 1 Milyar dolardır. Geçen yıldan itibaren Public Chain’ler DeFi uygulamalarını kullanmaya başladılar bunlar örneğin WaykiChain, Cosmos, Polkadot, Tron.. Kilit altındaki toplam miktar olarak Ethereum kadar olmasa da, “kilit altında”ki miktarın toplam üretilen coin miktarlarına oranını ele aldığımızda %17 ile WaykiChain en yüksek orana sahiptir. Ve toplam kilitli miktar da sürekli olarak artmaktadır.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:29]
Ozellikle Asya ulkelerinde waykichain iyi bilinmekte olup cok iyi sekilde kullanilmaktadir.
Baharlanya, [15.06.20 21:31]
3.sorumuz
Waykichain in uzakdoğuda oldukça güçlü ve etkili bir proje olduğunu biliyoruz. Bu etkiyi küresel ölçeğe taşımak için ne tür çalışmalarınız var acaba?
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:31]
Ayrica buradan ilk defa duyurmus olayim, bankalarin yaptigi her seyi gayri merkezi sisteme, blok zincire tasimak icin calisyoruz. Bu baglamda waykichain avantaji gittikce artacaktir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:32]
Bu yıl Link, KNC, MKR DeFi projesi olarak devam ediyorlar ve market performansları çok iyi. Wayki de DeFi projelerinde biri ve bizim topluluğumuz da oldukça geniş. DeFi’nin genel anlamda sadece populerleşmeye ihtiyacı var, WaykiChain bu yılın ikinci yarısında Sentetik Değer Transferi olan Wayki-X’I piyasaya sunacak ve bu ürünümüze çok güveniyoruz.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:32]
Bunun hakkinda da biraz ipucu vereyim
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:32]
Su an itibari ile WICC ve BTC teminat olarak kullanilmaktadir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:32]
Wayki X ile sentetik olarak ornegin altin teminat olarak kullanilabilecektir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:33]
Cok farkli varliklar teminat olarak kullanilabildiginde, DeFi gercek potansiyelinin yakalayacaktir diye dusunuyoruz
Baharlanya, [15.06.20 21:36]
proje güzel haber güzel yakından takip etmekte fayda var duyuruyu😍 ekip çalışıyor maşallah 👏👏
4.sorumuz Wgrt, Defi sisteminde kendini nasıl konumlandıracak? Wicc’ den farkı nedir?
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:39]
Borç alım sonucu sisteme ödenen faiz miktarı WGRT yakmak icin kullanılır.
Sabit ücret ve Kesinti ücreti gibi tutarlar WGRT yakımı için kullanılır. WGRT kullanıcıları ise ekosistemden faydalanır ve aynı zamanda faiz ve ceza ücret ayarlamalarını yaparak sistemin yönetilmesine katkıda bulunurlar. Yani hem yonetime katilirlar, hem borc alip borc verirler.
Öncelikle WGRT’yi tanımlayalım;
WGRT WaykiChain’in merkeziyetsiz borç verme platformu tarafından desteklenir. Platform dünya çapında teminatlı borç verme servisini saglamaktadir. MKR ile benzerlik göstermektedir, WGRT hodl yapanlar buradan kar elde eder, bununla birlikte bazı hakları ve sorumlulukları da vardır.
Kar oluşumu: Tüm faiz getirisi, likiditede oluşan ücret WGRT alımında ve yakımında kullanılır.
Haklar: Sistem üyeleri, sistemi yönetmede yer alma ve ayarlamalar yapma hakkına sahiptir.
Sorumluluklar: Olağandışı market koşullarında ve nakit akışının düştüğü durumlarda kötü borcu telafi etmek için WGRT’nin seyreltilmesi gerekir.
Ancak, ek düzenleme olasılığı çok azdır. Ethereum’daki MKR, Ethereum ağının tıkanması ve MKR sisteminin sağlam olmayan yerleşim mekanizması nedeniyle 4 milyon ABD doları tutarında kötü borçlara neden oldu. O günkü WICC deki düşüş Ethereum’unkine benziyordu, ancak tüm temizleme sistemi çok iyi çalıştı ve kötü borçlar oluşmadı.
Şimdi sizlere WGRT’nin neden uzun süre tutulmaya değer bir coin olduğunu anlatacağım.
WGRT düşük dolaşım oranına sahip bir token’dır. Daha önce de belirttiğim gibi, sistem tarafından alınan tüm faizler ve ceza ücretinin bir kısmı WGRT satın almak ve imha etmek için kullanılacaktır. Giderek daha fazla WGRT yok edildikçe, WGRT’nin birim fiyatı uzun vadede kesinlikle artacaktır. Şimdilik 1.5M WUSD üretildi ve sistem bu para birimlerinden faiz alıyor. Çapraz zincir çözümünü tamamladıktan sonra, bu miktar kesinlikle birkaç kat artacaktır.
Bu nedenle token sahipleri, daha önce açıkladığım gibi, bir merkez bankasında hissedar gibidir ve sistem iyi çalıştığı sürece gelir üretmeye devam eder. Ve bu para birimi deflasyon yapmaya devam edecek, yani birim fiyat artacaktır.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:40]
Biraz uzun oldu
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:40]
Çapraz zincir çözümü derken ornegin bitcoin, eth gibi zincirler ile waykichain, ki kendisi zincirdir, borc alim vermede kullanilabilecektir. Yani ETH teminat ile WUSD borc alabileceksiniz.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:41]
Onun disinda fiyat ile ilgili MKR fiyatini bilen varsa ilk ciktiginda 5 dolar civarinda, hatta daha dusuk idi
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:41]
Simdi 500 dolar civarinda fiyati var.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:41]
WGRT de MKR karsiligi olan bir coin.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:41]
Yani Dai nasil WUSD ye denk geliyorsa, MKR da WGRT ye denk geliyor
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:42]
yazilimlar farkli tabii ki. Ornegin MKR smart contract ile calisirken, WGRT direk base layer, yani blok zincir kodu ile calismakta, akilli kontrata ihtiyac duymamaktadir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:43]
Guvenlik cok onemli olup smart contract lar hack edilebilir veya exploit edilebilir. Blok zincir ana kodunda ise boyle bir tehlike yoktur, tabii burada oracle da cok onemli.
Baharlanya, [15.06.20 21:45]
Evet çokça yer etti MKR akıllarda wgrt (wıcc)’de yer edecek gibi görünüyor gerçekten oracle çalışmasının ciddi anlamda faydasının görüleceğini düşünüyorum bende…
Evett gelelim 5. ve son sorumuz sonrasında 3dk’lığına grup açılacaktır grup arkadaşlarımızın soruları için …
Güvenlik, ölçeklenebilirlik ve veri gizliliği, girişimcilik düzeyinde çok önemli olan üç unsurdur; WICC bu sorunları nasıl ele aldığını bizimle paylaşır misiniz ?
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:50]
Güvenlik çok önemlidir. Ekonomi modeli risk kontrolü ve teknik güvenlik olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır. Önce ekonomi modeli risk kontrolünü tanıtacağım.
Hemen hemen tüm Defi protokolleri belirli bir seviye fiyat ile başlar. Bu yüzden DeFi platformunun fiyat çöküşü altında güçlü olması gerektiğine inanıyoruz. Hele ki kripto destekli DeFi projelerinde denge cok onemlidir. Ornegin Dai icin ETH fiyati onemlidir ve WUSD icin WICC fiyati onemlidir. Fiyat dalgalanmalari oldukca sistemin iyi kurulmasinin ne kadar onemli oldugu ortaya cikmaktadir.
Bu yıl 12 Mart’ta, kripto para piyasasının tamamı ciddi bir gerileme yaşadı. Bitcoin’in fiyatı 24 saat içinde % 50'nin üzerinde düştü. Bu süre zarfında, Etherum’daki en büyük DeFi protokollerinden biri olan MakerDAO, ETH şebekesinin trafik iletimi ve model tasarımlarındaki bazı kusurlar nedeniyle likidasyon sistemleri çok iyi çalışmıyordu. Protokol neredeyse kapanacaktı ve 4 milyon dolarlık kötü borç üretilecekti. Bu kötü borcun açık artırma yolu ile kaldırılması gerekiyordu. Bu, Makerdao’nun tüm topluluğunun ve MKR sahiplerinin kayıpları örtmesi gerektiğini anlamına geliyordu.
Bununla birlikte, MakerDAo ile benzer bir borç verme protokolü olan Wayki-CDP normal şekilde çalışıyor.
İşte veri karşılaştırması:
Sistemin farklı durumlarda çalışmasını sağlamak için 4 mekanizma tasarladık:
Riskleri önlemek için teminat mekanizması, tasfiye mekanizması, risk rezerv fonu ve sistemin askıya alınması. Ve bu mekanizmalarla, model piyasa koşullarının% 99,9'undan fazlasını ele alabilir.
Ayrıca teknik güvenliğimizi artırmak için çok fazla iyileştirme yaptık. Her şeyden önce, Oracle üzerinde bazı iyileştirmeler yaptık ve blok üreticileri tarafından fiyat beslemesi tamamlandı. Fiyat hareketli bir medyan algoritması ile kabul edilmektedir. Bu, sisteme % 51 saldırı başlatmazsanız, fiyatın hackerlar tarafından manipüle edilmesi de mümkün değildir. Ayrıca orijinal varlıklar, rehin varlıklar, zincirler arası varlıklar, akıllı varlıklar ve kullanıcı tarafından oluşturulan varlıklar olan blockchain’in alt katmanında 5 farklı varlık standardı tanımladık. Bu nedenle WaykiChain’de uyum sorunu ile ilgili endişie duymanıza gerek yoktur. Ancak, Etherum’da varlık standardı uyumsuzluk sorunlarıyla ilgili birçok saldırı olmuştur. Örneğin, dForce ve Uniswap saldırısı bu yıl oldu.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:50]
Konu ile ilgili DeFi saldirilari oldugu zaman yazdigim bir makaleyi paylasmak isterim:
https://hackernoon.com/how-to-avoid-exploits-and-hacks-using-proper-decentralization-aq1t3dm9
Burada waykichain bu saldirilara karsi nasil korunuyor daha ayrintili gorebilirsiniz.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:50]
Genel olarak soylemek gerekirse dogru sekilde yapilan decentralization, yani yeterli gayri merkezilik saglandigi zaman isler dogru gidiyor
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:51]
Ayrica waykichain temel katman, ana katmandan DeFi yurutmektedir…
Baharlanya, [15.06.20 21:52]
Vermiş olduğunuz bilgiler içim tekrardan teşekkür ediyorum. 🙏 Arkadaşlar kanalı açıyorum 3 dklığına @Vincent_Lionheart tarafından seçilen sorular cevaplandırılacaktır.
Rafet Duman, [15.06.20 21:53]
WaykiChain endüstrinin hangi alanlarında altyapı hizmetleri ve endüstri çözümleri konusunda uzmanlık sağlayacak? Altyapı hizmetinizi blockchain teknolojisi ile nasıl birleştiriyorsunuz?
BayBaybars, [15.06.20 21:53]
Bir çok ülke dijital paraya karşı tavır almışken Geçtiğimiz günlerde ABD dolarının dijitalleşmesi hakkında bir toplantı yapıldı, eğer ABD doları dijitalleşirse bunu diğer dünya devletleri takip eder mi? Siz cripto paranın geleceğini önümzde ki 10 yıl içinde nasış görüyorsunuz?
Oğuzhan Turan, [15.06.20 21:53]
WGRT için mobil cihazlarda kullanılabilecek müzik uygulaması geliştirmek gibi projeleriniz var mı?
Arelfatos, [15.06.20 21:53]
Bir makalenizde wgrt coin tutanların yönetim ve oylamalarda söz hakkı sahibi olacağından bahsediliyor. Bunu biraz açar mısınız? Örneğin sirket kararlarında oy hakkı sahibi olmak için ne kadar wgrt tutmak gerekiyor?
Crypto Lover, [15.06.20 21:53]
Blockchian ile ilgili kendi araştırmam vardı ve bu yıl Waykinchain’i buldum. Araştırmamdan sonra, waykinchain’in piyasadaki en iyi kripto para birimlerinden biri olacağı şüphesiz. Bu yüzden projenin başarılı olması için tebrik edeceğim
Sorum şu, DeFi projesindeki hacker verilerindeki son dalgalanma veya DeFidao’nun daha önce deneyimlediği siyah Perşembe günü, DeFi’nin güvenliği geniş ölçüde eleştirildi, DeFi şifreli dünyanın bir sonraki devrimi olarak adlandırılıyor. WaykiChain DeFi’nin güvenliği nasıl kurulur?
Hiroshan Perera, [15.06.20 21:53]
What is your strategy to marketing and for Mass Adoption? What message do you want to send to community through AMA today?
Harsha, [15.06.20 21:53]
İlk olarak, ekibe teşekkür etmek istiyorum, proje için ve bu proje için buraya kadar gösterilen çabalardan dolayı tebrik ediyorum. Bu projeye çok inanıyorum. Benim için, alandaki en iyi proje. Blockchain projeleri hakkında kendi araştırmam vardı ve bu yıl $WICC buldum (yaklaşık 10 aydır yeni bir yerdeyim). Araştırmamı yaptıktan sonra, şüphesiz $WICC en iyilerinden biri, uzayda bulduğum en iyi proje değilse. Bu yüzden AMA;ya katıldığım için çok mutluyum.
Sorum şu:
Başarılı olacağına inandırmak için $WICC teknolojisi ve stratejisi hakkında hangi spesifik özellik ve önümüzdeki dönemde daha fazla kullanıcı çekmek için $WICC planı ne yapıyor?
Teşekkürler
Buray Erarslan, [15.06.20 21:53]
Waykichain ekosistemi neden üç jetonlu ekonomik modeli kullanıyor? ve Bu üç token modelinin WGRT rolü nedir?
Bozok Gasroe, [15.06.20 21:53]
Projenizin benzersizliği nedir? $WICC coin temelde diğer projelerden farkı nedir?
Hiroshan Perera, [15.06.20 21:53]
What are the core strengths of the Wayki chain?
Where do you see Wayki chain in 5–10 years?
Oğuzhan Turan, [15.06.20 21:53]
Projenizde yaşanabilecek bir olumsuzluğa karşı mağdur olabilecek müşterilerinize bu mağduriyeti önlemek için bir fon oluşturdunuz mu ?
Alison michael, [15.06.20 21:53]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Adnan Polat, [15.06.20 21:53]
WICC”&”WGRT” anlamı nedir? Bu ismi kim seçti? İsmin arka planı nedir?
Alison michael, [15.06.20 21:53]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Jack JanielS, [15.06.20 21:53]
Wayki Ekibi Türk Toplulugunu neden bukdar önemsiyor?
Crypto Lover, [15.06.20 21:53]
Waykinchain projeniz için gerçekten güzel bir ismin var. Waykins’in hiçbir şeyden korkmayan gerçek birer kurt olduğunu duydum. Öyleyse bunu isimlendirmenizin nedeni veya neden waykinchian olarak adlandırılmasıWaykinchain projeniz için gerçekten güzel bir ismin var. Waykins’in hiçbir şeyden korkmayan gerçek birer kurt olduğunu duydum. Öyleyse bunu isimlendirmenizin nedeni veya neden waykinchian olarak adlandırılması
Alison michael, [15.06.20 21:53]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Oğuzhan Turan, [15.06.20 21:53]
WICC tam olarak nedir ?
Anıl Soyer, [15.06.20 21:53]
WGRT is the governance and equity token of WaykiChain’s decentralized collateral lending platform, and it is said to be an important part of the decentralized economic system. Then what’s the initial goal of WaykiChain deploying DeFi system?
Alison michael, [15.06.20 21:53]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Hiroshan Perera, [15.06.20 21:53]
DeFi is one of the hottest topic in the blockchain space right now. Can you share your opinions on DeFi with us? Do you think that DeFi will disrupt the existing financial system?
jay 8, [15.06.20 21:53]
WGRT’nin geleneksel finans üzerinde ne gibi bir avantajı olduğunu düşünüyorsunuz ve finans endüstrisi için ne anlama geliyor?
Oğuzhan Turan, [15.06.20 21:53]
Genellikle blokchain projelerinde erkekleri görüyoruz. Sizin projenizde kadın istihdamı oranı yüzde kaç seviyesinde ?
Crypto Lover, [15.06.20 21:54]
SENTETİK DEĞER AKTARMA WAYKI-X uzmanlık alanı nedir
Harsha, [15.06.20 21:54]
İlk olarak, ekibe teşekkür etmek istiyorum, proje için ve bu proje için buraya kadar gösterilen çabalardan dolayı tebrik ediyorum. Bu projeye çok inanıyorum. Benim için, alandaki en iyi proje. Blockchain projeleri hakkında kendi araştırmam vardı ve bu yıl $WICC buldum (yaklaşık 10 aydır yeni bir yerdeyim). Araştırmamı yaptıktan sonra, şüphesiz $WICC en iyilerinden biri, uzayda bulduğum en iyi proje değilse. Bu yüzden AMA;ya katıldığım için çok mutluyum.
Sorum şu:
Başarılı olacağına inandırmak için $WICC teknolojisi ve stratejisi hakkında hangi spesifik özellik ve önümüzdeki dönemde daha fazla kullanıcı çekmek için $WICC planı ne yapıyor?
Teşekkürler
Wind_Crypto, [15.06.20 21:54]
Okex borsası ile çok ciddi yakın ilişkileri var. Bu tutumları globale açılmalarında ve diğer borsalarda listelenmeleri için bir engel değil mi ?
James, [15.06.20 21:54]
WICC ekosistemi nedir? $WICC’nin ekosistemdeki rolü nedir?
Crypto Lover, [15.06.20 21:54]
MakerDAO ve wayki-Cdp nedir ve farklılıklar vardır
Hiroshan Perera, [15.06.20 21:54]
All project’s coins have their main Utilities & real-life use! So, Can you tell us what are the main role of WGRT coins in your ecosystem? Explain its Utilities & Real-Life usecases? and Why should i invest in Waykichain for long term?
Eray, [15.06.20 21:54]
Bildiğimiz gibi, her başarılı projenin birkaç hikayesi var, bu yüzden WICC’ın başarısının ardındaki hikaye nedir? WICC bir fikir olarak ilk ortaya çıktığında bu vizyon neydi? Özel prototipler veya yaklaşan WICC güncellemeleri var mı?
Oğuzhan Turan, [15.06.20 21:54]
Neden WAYKİ ismini kullandınız ?
Harsha, [15.06.20 21:54]
İlk olarak, ekibe teşekkür etmek istiyorum, proje için ve bu proje için buraya kadar gösterilen çabalardan dolayı tebrik ediyorum. Bu projeye çok inanıyorum. Benim için, alandaki en iyi proje. Blockchain projeleri hakkında kendi araştırmam vardı ve bu yıl $WICC buldum (yaklaşık 10 aydır yeni bir yerdeyim). Araştırmamı yaptıktan sonra, şüphesiz $WICC en iyilerinden biri, uzayda bulduğum en iyi proje değilse. Bu yüzden AMA;ya katıldığım için çok mutluyum.
Sorum şu:
Başarılı olacağına inandırmak için $WICC teknolojisi ve stratejisi hakkında hangi spesifik özellik ve önümüzdeki dönemde daha fazla kullanıcı çekmek için $WICC planı ne yapıyor?
Teşekkürler
Crypto Lover, [15.06.20 21:54]
DeFi: şu anda blockchain alanındaki en sıcak konulardan biri. Neden Defi Para Piyasası var? DeFi’nin mevcut finansal sistemi bozacağını düşünüyor musunuz? DeFi sektörüne WGRT yaklaşımı nedir?
Semih, [15.06.20 21:54]
Daha fazla insanın WICC ve teknolojisini anlamasını sağlamak için toplum arasında farkındalık ve benimseme konusundaki eğitim ve Stratejik planlarınız neler?
Alison michael, [15.06.20 21:54]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Alison michael, [15.06.20 21:54]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Crypto Lover, [15.06.20 21:54]
WGRt’ın ana faydası ve gerçek yaşam kullanımı nelerdir? Yatırımcı olarak neden WGRT projesine uzun vadeli yatırım olarak yatırım yapmalıyız?
Oğuzhan Turan, [15.06.20 21:55]
İleride bitcoine rakip olabilecek misiniz ?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
Pazarlama geliştirme planı ve son etkinlik planı gibi gelecek planlarından bazılarını bizimle paylaşır mısınız?
Alison michael, [15.06.20 21:55]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Wind_Crypto, [15.06.20 21:55]
Okex borsası ile çok ciddi yakın ilişkileri var. Bu tutumları globale açılmalarında ve diğer borsalarda listelenmeleri için bir engel değil mi ?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
Gelecek için yol haritası ve hedefleriniz nelerdir? Önümüzdeki 2–3 yıl içinde WICC’da hangi gelişme türlerini görebiliriz?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
Hiç kimse kendi başına değerli bir şey başaramaz, lütfen bize bu sıkışık kripto alanında başarıya götürecek mevcut ve gelecekteki ortaklıklarınızdan bahsedermisiniz?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
Kripto piyasası blockchain projeleri ve jetonları ile aşırı kalabalıklaşıyor, WICC’yi diğer projelerden farklı kılan nedir?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
DeFi geleceğin merkeziyetsiz bankacılık sistemi olacak, bununla ilgili birçok proje var şuan, WICC & WGRT bununla ilgili projeleri varmi gelecekte bu sistemin neresinde olmak istiyor ?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
WGRT&WICC elde ettiği önemli başarılardan bazıları nelerdir ve önümüzdeki 6 ay, 1 yıl ve 5 yıl içinde hangi kilometre taşları planlanmaktadır?
Harsha, [15.06.20 21:55]
İlk olarak, ekibe teşekkür etmek istiyorum, proje için ve bu proje için buraya kadar gösterilen çabalardan dolayı tebrik ediyorum. Bu projeye çok inanıyorum. Benim için, alandaki en iyi proje. Blockchain projeleri hakkında kendi araştırmam vardı ve bu yıl $WICC buldum (yaklaşık 10 aydır yeni bir yerdeyim). Araştırmamı yaptıktan sonra, şüphesiz $WICC en iyilerinden biri, uzayda bulduğum en iyi proje değilse. Bu yüzden AMA;ya katıldığım için çok mutluyum.
Sorum şu:
Başarılı olacağına inandırmak için $WICC teknolojisi ve stratejisi hakkında hangi spesifik özellik ve önümüzdeki dönemde daha fazla kullanıcı çekmek için $WICC planı ne yapıyor?
Teşekkürler
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
WICC projenizi sürdürmek için kar / gelir üretme yolları nelerdir ve gelir modeli nedir? Hem yatırımcıya hem de projenize kazan-kazan nasıl fayda sağlayabilir?
Javier Hio, [15.06.20 21:55]
DeFi şu anda blockchain alanındaki en sıcak konulardan biri. DeFi ile ilgili görüşlerinizi bizimle paylaşır mısınız? DeFi’nin mevcut finansal sistemi bozacağını düşünüyor musunuz?DeFi sektörüne WICC / WGRT yaklaşımı nedir?
Crypto Lover, [15.06.20 21:55]
Blockchian ile ilgili kendi araştırmam vardı ve bu yıl Waykinchain’i buldum. Araştırmamdan sonra, waykinchain’in piyasadaki en iyi kripto para birimlerinden biri olacağı şüphesiz. Bu yüzden projenin başarılı olması için tebrik edeceğim
Sorum şu, DeFi projesindeki hacker verilerindeki son dalgalanma veya DeFidao’nun daha önce deneyimlediği siyah Perşembe günü, DeFi’nin güvenliği geniş ölçüde eleştirildi, DeFi şifreli dünyanın bir sonraki devrimi olarak adlandırılıyor. WaykiChain DeFi’nin güvenliği nasıl kurulur?
Harsha, [15.06.20 21:55]
İlk olarak, ekibe teşekkür etmek istiyorum, proje için ve bu proje için buraya kadar gösterilen çabalardan dolayı tebrik ediyorum. Bu projeye çok inanıyorum. Benim için, alandaki en iyi proje. Blockchain projeleri hakkında kendi araştırmam vardı ve bu yıl $WICC buldum (yaklaşık 10 aydır yeni bir yerdeyim). Araştırmamı yaptıktan sonra, şüphesiz $WICC en iyilerinden biri, uzayda bulduğum en iyi proje değilse. Bu yüzden AMA;ya katıldığım için çok mutluyum.
Sorum şu:
Başarılı olacağına inandırmak için $WICC teknolojisi ve stratejisi hakkında hangi spesifik özellik ve önümüzdeki dönemde daha fazla kullanıcı çekmek için $WICC planı ne yapıyor?
Teşekkürler
Arelfatos, [15.06.20 21:55]
Wgrt bir yönetim parası derken ne kastediliyor?
Alison michael, [15.06.20 21:55]
Wkychain geliştirme sürecinde en yüksek öncelikler nelerdir? Jetona değer yaratmak ve mevcut fiyatı artırmak için pazarlama ve iş ortaklıkları açısından planlar nelerdir?
Crypto Lover, [15.06.20 21:55]
Blockchian ile ilgili kendi araştırmam vardı ve bu yıl Waykinchain’i buldum. Araştırmamdan sonra, waykinchain’in piyasadaki en iyi kripto para birimlerinden biri olacağı şüphesiz. Bu yüzden projenin başarılı olması için tebrik edeceğim
Sorum şu, DeFi projesindeki hacker verilerindeki son dalgalanma veya DeFidao’nun daha önce deneyimlediği siyah Perşembe günü, DeFi’nin güvenliği geniş ölçüde eleştirildi, DeFi şifreli dünyanın bir sonraki devrimi olarak adlandırılıyor. WaykiChain DeFi’nin güvenliği nasıl kurulur?
Hiroshan Perera, [15.06.20 21:56]
What are the core strengths of the Wayki chain?
Where do you see Wayki chain in 5–10 years?
Baharlanya, [15.06.20 21:56]
Teşekkür ediyoruz arkadaşlar maşallah seri halde oldukça soru geldi 👏👏😅
Baharlanya, [15.06.20 21:56]
Buyrun @Vincent_Lionheart top sizde 😇
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:56]
[In reply to Arelfatos]
1 WGRT 1 oy demektir. WGRT sahipleri yapilan onerilere oy vererek katilabilirler, ve ornegin deprem oldugunda, sistemi kapatmak icin bu oneriler kullanilabilir, veya sistemde degisiklik istenirse oy kullanarak verilen proposal lar ile sistem degistirilebilir. Bu da sistemin kendisini degisikliklere karsi korumasini saglamakta olup, dinamik dunyamizda her turlu soruna veya avantaja adapte olunabilmesini saglamaktadir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:57]
tum sorulari okumak biraz zaman alacak
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 21:58]
Guvenlikle ilgili sorular genellikle 5. soruda cevaplandi diye dusunuyorum, oraya bakabilirler
Baharlanya, [15.06.20 21:58]
Gösterilen ilginin bir parçası olacak o kadar 🤗
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:04]
[In reply to Javier Hio]
Daha once dedigim gibi, DeFi konusuna tamamen yogunlastik ve dAPP lardan DeFi konusuna gectik. Mevcut finansal sistemi bozmak yerine ona ilave, ek bir sistem olacagini dusunuyorum. Su anda merkezi sisteme girerek defi ile ilgili insanlara hizmet sunmak bile cok guc, cunku tahmin edeceginiz gibi bankalar kendi hakimiyetlerinin bozulmasini istemiyorlar. Ama dusunun simdi dunyanin herhangibir yerinden en dusuk faizle buldugunuz sistemden borc alabiliyorsunuz. veya borc verebiliyorsunuz. yerellik tamamen kalkip tum dunya br biri ile rekabet edecektir. Waykichain de sadece borc alma ve verme degil, onun disinda bankalarin yaptigi TUM ISLEMLERE taliptir. Yani mesela hazine bonosu alma verme, cesitli derivatives alma satma gibi… Ileride cogu sistemin buna donecegini veya evrimlesecegini dusunuyor, ,ve gelecek icin simdiden calisiyoruz
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:07]
[In reply to Crypto Lover]
WGRT ile MKR karsilastirabilirsiniz. Ornegin MKR fiyati 5 dolarken cok kisa zamanda 500 dolara ulasti. Waykichain Cin de ne kadar popular oldugunu dusunurseniz (milyonlarca insan bilfiil kullaniyor) WGRT nin da IEO fiyati ile kalmayacagini gorebilirsiniz. CDP oldukca, yani borc alinip verildikce surekli yakilan bir coin dusunun. Degeri mecbur artacaktir. Bu yakilma isi waykichain base layer da olup, tamamen code ile sabittir, kimseye bagli degildir. Surekli piyasadan WGRT toplanacaktir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:11]
[In reply to James]
WICC ekosistemi 3 coinden olusmakta olup WICC, WUSD ve WGRT bulunmaktadir. WGRT yonetim coini olup oy verme ve faizle ilgili konularda kullanilmaktadir. Yani borc alanlar WUSD olarak stable fees odemektedirler ve WUSD ile piyasadan WGRT toplanip yakilmaktadir. WICC ise ana coin olup utility coin dir. Simdiye kadar en cok kullanilan coin WICC olup, mesela makerdao sistemindeki ETH gibidir, WGRT de MKR gibidir.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:15]
[In reply to Wind_Crypto]
Okex borsasi Cin borsasi olup IEO icin orasi ile calisilmaktadir. Normalde waykichain Huobi ile cok yakin iliskide olup bittrex, bithumb Kore gibi cok buyuk borsalarda yer almaktadir. Ayrica binance DEX de de bnb zincirinde bulabilirsiniz. Bunu karistiranlar olabiliyor, binance DEX yani binance.org ile binance.com farkli borsalar, sahipler malum CZ. Birisi gayri merkezi borsa, digeri merkezi borsa. WICC gunluk hacmi 3 milyon dolar civarinda olup 30 milyon dolar market cap var. Yani Okex ile ilgili bir coin degil, cok sayida buyuk borsada var ve spread oldukca kucuk. En fazla hacim Huobi dedir. Trader kanali oldugu icin ondan da bahsedeyim. Genelde borsalar arasi cok kucuk fark var, arbitrage zor, fakat Huobi de biraz daha pahali, bittrex de biraz daha ucuz.
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:15]
Sanirim 5 adet cevap oldu
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:16]
Vatana millete hayirli olsun :)
Baharlanya, [15.06.20 22:17]
Ağzınıza sağlık 👏👏
Baharlanya, [15.06.20 22:17]
Tekrardan ayrıntılı açıklamarınız ve vermiş olduğunuz bilgiler için kanal adına teşekkür ediyorum sizlere 👏👏
Kripto Dayı, [15.06.20 22:17]
@LoisWhite1 katılamadı ama onu da aratmadınız hocam maşallah :))
Kripto Dayı, [15.06.20 22:18]
Elinize emeğinize sağlık @Vincent_Lionheart Hocam
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:18]
Arkadaslar one last remark. Virusten once Turkiye de meetup lar duzenliyorduk, insalah virus gecince odullu offline meetup larimiza devam edecegiz. Sehrimize gelin waykichain anlatin diyen olursa ozelden PM atabilir, memnuniyetle geliriz virus bitince
Kripto Dayı, [15.06.20 22:18]
Şimdiye kadar katıldığım ve yaptığım en iyi AMA’ lardan biri oldu
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:19]
Tesekkurler. https://t.me/waykichainistanbul ve @waykizeugma iki kanalimiz waykichain ile ilgili. Ayrica https://t.me/wiccofficial global kanal
Kripto Dayı, [15.06.20 22:20]
Çok teşekkür ederiz hocam eksik olmayın
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:20]
[ 👍 Sticker ]
Vιηcεηт J. Lionheart, [15.06.20 22:20]
Iyi aksamlar
Kripto Dayı, [15.06.20 22:20]
Iyi akşamlar hocam