Medium有感+講下少少ICO

Chris Wan
WordBlock
Published in
6 min readMay 19, 2019

其實主要係想講下用左Medium一排嘅感想,同埋將來可以點出文(噏乜野將來...)。

我相信有好多人都見過呢幅圖,無錯啦,我係並無(未)比錢做Medium嘅Member嘅。

其實主要原因係....我一直都認為我冇呢個需要。

於是我每個月都要面對呢幅圖...

無錯,我今個月又睇晒三篇嘅Quota啦...唉。

有睇開Medium嘅人會知道,Medium有啲文章係屬於付費文章,姐係有粒星星(★)個啲,免費會員一個月只可以免費睇三篇付費文章。

於是,每當我睇晒三篇,我就會將我想睇嘅付費文章Bookmark左佢,留番去下一個月先再睇,省錢至極嘅做法。

點解無啦啦想講啲咁嘅野呢,就係因為本來咁樣做都好地地....

但直至我發現愈來愈多文都係付費文章...

當我搭車打開Medium個App,入面所有推介我嘅文章都係有粒★,姐係代表我只有三次機會。

忍耐力高嘅我選擇左忍,三篇咪三篇。

(其實有方法可以睇多啲嘅...不過有啲麻煩...)

直至有一次我真係忍唔住。

事關係Facebook㩒Link入去Medium,佢係唔會顯示篇文章有冇★,係咪付費,每一次都係靠估。

咁我都唔緊要,篇文好睇又值得我㩒入黎睇嫁嘛,如果唔係人地做乜要寫文。

點知,一睇,原來係標題黨。

成篇睇晒,只有三十秒,仲要冇圖,同佢係Facebook出個Status一樣,咩話?我睇Facebook Status點解要去Medium,成篇都只係個人見解,冇事實,好似睇感想仲要一張圖都冇(呢個年代點可以冇圖)。

當時真係幾嬲,因為咁樣我就失去左一次機會係Medium睇一篇我有興趣而又有內容嘅文章。

不過我覺得個問題係,當你用啲咁嘅文章做付費文章就可以有錢收?會唔會侮辱左文字工作者?

對於Medium嘅付費會員我就唔解釋,想知分別可以望下呢篇(放心啦冇★)。

的確,付費文章加上付費會員呢個組合先可以令到作者有收入,因為普通會員只可以增加篇文嘅曝光率。而且一個月US$5又唔可以話好貴,飲少杯Starbucks已經睇多好多文。

所以呢種Business Model嘅出現,係可以保障到作者嘅收入,對文字工作者(特別係香港嘅文字工作者成日都比人話唔值錢)黎講係一件好事,當然前提係你有心寫好每一篇文章(唔好好似我咁又寫篇垃圾出黎)。

要改善嘅,我覺得係Medium嘅UI,可唔可以加番啲★提示下我,等我可以「帶眼識文」。不過站在Medium嘅立場,佢當然想我每個月都睇晒三篇,然後心思思去做付費會員。

正如作為一個作者,當然係想將自己所有嘅文章都可以★搵到錢★。

咁點解我啲文章冇(未有)★嘅?

Er...因為我懶去搞?都真係其中一個原因。另一個原因係自己都唔係一個專業嘅作家,寫啲文都係發表下我思我感,或者推廣下啲知識比普羅大眾,咁如果變左付費文章咪少左人睇囉。講到我啲文好似有好多人睇咁,其實係付費文章咁嘅人流都唔會有錢搵嫁啦😀。

唔係講大話,真係冇乜人睇,你地仲要連睇到最尾都冇心機...

所以我自己就唔係太想將啲文章變做付費文章嘅...最多都係每篇文加多兩個Wallet Address叫大家比啲ETH/BTC我請我飲咖啡。

如果覺得我寫嘅野好啱你睇,想比啲動(財)力支持一下我,可以捐助下:)

Bitcoin: 3PXz5N7Ld7uYtJUnPxenvdDeAZDhXVyqWm

Ethereum: 0x5061538b90c08eb68cd4a098dea902b69943d8a7

於是,就去左「將來可以點做」嘅呢條問題啦。

咁可以點(搵下咖啡錢)呢?

寫得Blockchain文章,當然就相信有Blockchain Solution。

我搵到嘅Solution係LikeCoin

LikeCoin係由一個香港人做嘅Foundation,希望可以以Coin嘅形式去回報番比創作者,創作不限於文字創作,可以係任何形式嘅創作...Blablabla,詳情可以去LikeCoin度留意番,佢地個UI設計得好好,用落真係好舒服,簡單易明之中感受到落左好多心機。

好似我呢啲人咁疑心重嘅,可以留意埋佢本白皮書,睇清啲睇真啲先嘅。

的確係,我疑心係比較重,所以一直知道有LikeCoin但都未曾去用過。因為我有啲問題要搵到答案先。

首先,LikeCoin Foundation有一種加密貨幣LikeCoin Token,基於Ethereum嘅ERC20所創建,呢啲技術野我地遲啲有時間又解釋下。所有Coin嘅發售係由一間係香港嘅NGO所管理,並且早前係網上眾籌。

咁到底有冇進行過ICO呢?

要知道香港法律上仲未有相關法例去處理ICO(Initial Coin Offering),只係當作證券一種:

有關首次代幣發行的聲明

本聲明旨在闡明,視乎個別ICO的事實及情況,當中所發售或銷售的數碼代幣可能屬於《證券及期貨條例》所界定的“證券”,並受到香港證券法例的規管。

係香港唔做ICO啦,當Token係一種優惠券/代用券又可唔可以呢?

網上又好,證監會又好,好似從未有過答案。

NGO做ICO,又會唔會有一日比政府(證監會)抽後算賬呢?我真係太多問題。

於是我呢啲咁多疑嘅人,就注定錯過晒LikeCoin啲早鳥呀、咩咩咩大優惠啦。鬼叫我窮,於是咪愈黎愈窮囉。

我地遲啲先再深入睇下ICO、Coin、Token係啲乜野啦,好多題目可以寫,有排都未跑到數...

到底係你心急搵錢定幫我搵錢?

冇呀,未整到個LikeCoin Button,繼續用住啲字先:

如果覺得我寫嘅野好啱你睇,想比啲動(財)力支持一下我,可以捐助下:)

Bitcoin: 3PXz5N7Ld7uYtJUnPxenvdDeAZDhXVyqWm

Ethereum: 0x5061538b90c08eb68cd4a098dea902b69943d8a7

--

--