Co vám dá úvodní série Essentials, proč je nezbytná a co bude následovat

Kdybych věděl věci, které píšu do úvodní série Essentials před pár lety, jsem někde úplně jinde, mám spokojenější život a jsem více šťastný. Stačí to jako catchphrase? Pokud ne, napíšu pár důvodů, proč je to skutečně něco, co se nevyplatí přeskakovat

Tom Garcy
Workoutdaily
1 min readAug 17, 2018

--

V několika článcích se rozepisuji o základech stravy, různých plánech, které jsem vyzkoušel a jak jsem v nich chyboval. Popisuji, proč je strava mnohem důležitejší, než trénink. Proč je zdraví a vitamíny důležitější, než “zázračné” fitness přípravky jako jsou protein a gainer. Jak moc je důležité začínat s pokorou a nastavenou hlavou, než vlétnout do nečeho nového bez jakýchkoliv vědomostí.

Jedná se tak o rychlý soubor něčeho, co by měl vědět každý, kdo u toho hodlá vydržet a co musí dodržovat dřív, než vezme do ruky závaží. Protože to vážně pomůže.

V dalších článcích pak budu popisovat mé “tajné zbraně” tj. procedury, biohacking, či přípravky, které mi pomáhají v běžném životě i během tréninku být lepší, motivovanější a vytrvalejší.

Až v poslední řadě se podělím o zkušenosti z tréninků, protože zjistíte, že to všechno výše musí předcházet. Neničte se nesmyslným tréninkem, dokud nemáte tělo a zdraví v pořádku. Amen.

--

--

Tom Garcy
Workoutdaily

Shaping a Disruptive Future in Design & UX: Blending Aesthetics and Functionality ⸻ 17+ Years ⸻ Transformed 250+ Products & Businesses ⸻ Kyugo Founder