The Secret Sauce

Jediné tajemství které potřebujete znát pro dosažení úspěchu.

Tom Garcy
Workoutdaily
2 min readOct 19, 2019

--

by Martin Faltejsek

Ten title mě baví. Teď vážně.

Cesta. Cíl.

Že jsem si vybral to první mi vždy dochází ve chvíli, kdy se mi povede něco, co by ještě před rokem bylo z říše snů. A teď mi to příjde normální, dokonce stále nedostatečné, když vím, kde jsou skutečné limity. Mám se tím vůbec chlubit? Pomůže to někomu?

Občas je fajn vytrhnout se ze své reality a prolnout ji s jinou, třeba s tou, kterou jste měli vy sami před nějakou dobou. Než se vaše maximálka stala vaší rozcvičkou.

Sklidíte obdiv, přitom vy sami spokojeni nikdy nejste. Chcete víc.

Většina lidí chápe přínos konzistentní práce. Přesto ta stejná většina hledá zkratky. Tajné recepty. Tu jednu věc, která vše změní. Ta věc přitom skutečně existuje a všichni ji znají.

V poslední době jsem začal sdílet videa z mého tréninku. Plní účel, jaký jsem si přál. Dokážou lidi motivovat a přivést na jiné myšlenky. Co vše jde se svým tělem dokázat. Přitom mám stejně pocit, že toho zase tolik neumím. Slouží jako reality-check, kdy se sami sebe ptáte, zda je něco bráno jako normální, nebo ne.

Přesto převládá jeden typ otázek.

Jak jsi to udělal? Jaké je tvoje tajemství?

To moje je statistika. Za 6 let cvičení si poslední 3 roky zapisuji tréninky. Počítám je. Do toho čísla neřadím ty běžecké, které jsem vždy bral jen jako doplněk, i když občas bývaly 3–4x do týdne.

K dnešku ten počet zní 356.

To je to celé tajemství.

Nepřestávat.

Znáte přirovnání k ledovci? Ta videa jsou onou špičkou.

Je to obecně známé, ale nepřipouštěné. Ne, nebudeš výrazně jinde za měsíc. Ani za dva. Možná ani za rok.

Nechtějí to slyšet. Přitom je to to jediné, co má smysl. Být konzistentní. Nedělejte si z toho závislost, ale součást života.

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.”

Zrovna v tomhle Einstein pravdu neměl.

Až něco zopakujete více než 300x, často teprve potom si uvědomíte, jak moc je to jiné. Že je ten život lepší.

A že zpátky již cesta nevede.

--

--

Tom Garcy
Workoutdaily

Shaping a Disruptive Future in Design & UX: Blending Aesthetics and Functionality ⸻ 17+ Years ⸻ Transformed 250+ Products & Businesses ⸻ Kyugo Founder