Minecraft workshop @De vertellerij

W3bwizart
W3bwizart Web Adventures
2 min readNov 22, 2017

Zaterdag morgen mocht ik weer een workshop geven en deze maal in bib De Vertellerij te Berchem. Bib De Vertellerij is een kleine gezellige buurt bibliotheek.

Hier was een mix van crafter met een verschillende spel ervaring en de leeftijden gingen van 9 tot 14 jaar en er was helaas maar 1 meisje.

Na de introductie slides gingen we aan de slag met de nodige technische problemen. Ondertussen ben ik het al gewoon dat er technisch iets mis gaat dus na een tijdje was iedereen toch aan de slag gegaan.

Er was beslist om een kasteel te bouwen en de aankomst van de sint. Maar iedereen is wat afgeweken van de opdracht maar zijn wel in stilte verder gegaan. Plots werd er beslist om toch samen te spelen en heb ik iedereen ingelogd op mijn server. Hier zijn er dan wat groepjes ontstaan en die zijn dan samen verder aan de slag gegaan waarvan je hieronder het resultaat kan zien.

Want to book me for a Minecraft workshop or as a speaker about Kids & Coding? Let me know and we meet with a coffee. info@webwizart.be

--

--