Öleceğim Günü İple Çekiyorum

Ulaş
Yazı Rehberi
Published in
Aug 9, 2023
Photo by Ron Szalata on Unsplash

Bıraksam akacak gözlerim

Koşacak vücudumdaki bütün kanlar

Zorla tutuluyormuş gibi çıkacak son nefesim

Kalbim sonsuz bir mola verecek

Anılarım beynimi terk edip

Evren gibi boş bırakacak beni

Zaten anlatamadım

Artık beklemiyorum

Sadece

Öleceğim günü iple çekiyorum

İsterim baharın tadını damağımdan atmak

Güzellerin adını aklımdan silmek

Hiç görmemiş olmak göğü

Ve anlamamış olmak beni

Benden başka olmadığı için

Rahatsızca silinip gitmek

Acıları unutmadan

Huzuru hiç tatmadan

Yürümek isterim sonsuzluğa

Bir de anlatabilmek

Ama artık beklemiyorum

Sadece

Öleceğim günü iple çekiyorum

Editör: Begüm Uğurlu

--

--

Ulaş
Yazı Rehberi

Kendimce bir şeyler yaratmak istiyorum. Küçük küçük dünyalar ve daha küçük insanlar. Sonra da hepsinin arkasına saklanmayı planlıyorum. Yok olup gidene dek.