Bilmiyorum

Sinem Karakuş
Yazı Rehberi
Published in
Mar 23, 2024

Okyanusta küçük bir yağmur damlası,

Amazon ormanlarında yeni açan bir çiçek,

Belki de onca insan arasında sıradan biri.

Kimim, neyim, bilmiyorum.

Dalgalara karşı yüzen bir aptal,

Karanlıkta eve ulaşmaya çalışan bir avare,

Hiç varolmamış, başaramamış biri,

Ne olacağımı bilmiyorum.

Photo by Andrew Neel on Unsplash

Zihnim bağıra çağıra şarkı söylüyor.

Aklım darmaduman ve bulanık.

Kalbim.

Kalbim kırık ve kayıp.

Nasıl iyi olayım bilmiyorum.

“Akışına bırak.” derler, alışırsın.

Ne zaman?

Alışacak parçam kalmadı.

Benden geriye ne kalacak, bilmiyorum.

Alışmak istiyor muyum?

Bilmiyorum.

Editör: Tuanna

--

--

Sinem Karakuş
Yazı Rehberi

Bsc. Biology ESTU - Msc. Molecular Biology IU Moleküler biyolog bazen de yazar. https://www.linkedin.com/in/sinem-karakus/