Bir Mekandan Doğan Yazılar - 1

Kaan Hamalı
Yazı Rehberi
Published in
2 min readJun 10, 2023
Yazıda bahsettiğim otelden bir gün doğumunun görünüşü

Gün doğumunu izlerken gözlerimi kapattığımda kendimi orada buluyorum, koyun çıkıntısına yapılmış o mermer balkonda. Mırıldanışını duyduğumda merdivenlere bakıyorum, kumlara inişini görüyor ve gökyüzünün vişne çürüğü tonlarına karışan saçlarını izliyorum. Hoşuma gidiyor, hoşuma gidiyorsun.

Saçlarımızı ıslatan denizi hissediyorum, dalgaların arasında gözlerini yakalıyorum, bunun yarattığı melodiyi sevdiğini söylüyor ve mırıldanmaya devam ediyorsun. Yeni çıktığı için bütün sözlerini bilmesem de sana eşlik ediyorum, bu geceki konserde söyleyeceğini henüz ikimizde bilmiyoruz. Benim ne yapacağımı soruyorsun, sana aklımdaki fikirleri anlatırken bir yandan yüzmeye bir yandan da birbirimizi keşfetmeye devam ediyoruz. Saçlarımın yüzüme düşüşünden rahatsız oluşumu her fark edişinde uzanıyor ve kulağımın arkasına atıyorsun. Fikirlerimin arasında en çok kuklalı olanı beğeniyorsun.

https://linktr.ee/yazirehberi

Denizden çıkıp kumlara uzanıyor ve keşfimize orada devam ediyoruz. Saçlarıma bulaşan kum tanelerini temizlemeye çalışıyor sonrasında pes ediyorsun, yine de parmaklarını saçlarımda gezdirmeye devam ediyorsun. Saçlarımla oynamayı sevdiğini söylüyor ve beni gülümsetiyorsun.

Gökyüzünü dinliyor ve gözlerimizi kapatıyoruz, dinlenen ruhumuzun yanında bedenimizi de dinlendiriyoruz. Dalgaların ayaklarımıza vuruşuna uyandığımızda gözlerini tekrardan yakalıyorum, bunun yarattığı melodiyi sevdiğini söylüyorsun. Çantandan odanın anahtarını alıyor ve ben eşyalarımızı toplarken kuklayı almak için otele çıkıyorsun.

Mermerden o balkonda buluştuğumuzda gözlerime bakıyorsun. Melodimizi hissederken, gün batımını izliyorum. Gökyüzünün lacivert tonlarının parmağındaki ojelere karışını izliyorum. Aynı yerde, aynı gün içinde, hem gün doğumunu hem de gün batımını izliyoruz. Bu hissi sevdiğimi fark ediyorum.

Editör: Maia Mia

--

--