Daha Tanımadın Sen Beni

Ayrılık bizim kimyamız…

Şerifenur Özata
Yazı Rehberi
2 min readDec 6, 2023

--

Daha tanımadın sen beni.

Kendimden büyük korkaklığım var. Yalanlarımı kaçırdım senden uzaklara. Gerçekliğim seni benden uzak tutacak kadar korkunç. Yüzleşmek istemeyeceğin kadar karanlık. Yüzüme bakılamayacak durumdayım, dağınığım. Söylesem de yalanlarımın yerini asla bulamazsın.

Daha tanımadın sen beni.

Kalbime girersen eğer, yok olacaksın. Sevgiyi kendime yasakladım çoktan. Bende ne aşkı ne sevgiyi bulacaksın.

Daha tanımadın sen beni.

Kafasındaki sesleri susturamayan aciz biriyim ben. Dünyadaki tüm şarkıları dinlesem de dönüp dolaşıp o sesler tarafından gafil avlanmayı bekleyeceğim sadece. Saatlerimi harcayacağım melodileri gürültüye çevirmek için, ama korkarım dinlediğim en güzel şarkı yine sen olacaksın.

Daha tanımadın sen beni.

Seni düşünmediğim vakitlerde büyük yalnızlığım var. Dalgaların kendilerini taştan taşa vurmaları bize yakılan ağıt aslında. Sonbahar yıldızlarının sessiz sedasız çırpınmaları bir araya gelelim diye. Benim bütün bunlara karşılık büyük yalnızlığım var elimde sadece.

Daha tanımadın sen beni.

Aynı şarkıları dinleriz seninle ama aynı nakarata takılmaz duygularımız. Aynı kitabı okuruz seninle ama aynı satırlarda kaybolamayız. Beyaz boşlukları kaybolmak için kullanırken ben, sen siyah satırları yol edinip anlam arayışına devam edeceksin bilirim ben seni.

Aynı şehirde yaşarız seninle ama ayrı sokaklara saparız. Aynı hayale bakarız ama ayrı kalplerde yakarız duygularımızı.

Diyorum sana, daha tanımadın sen beni.

Bu dünyanın iki yakası bir araya gelir, biz seninle bir araya gelemeyiz.

Daha da tanıyamazsın sen beni…

--

--