Geçmişin Hatıraları

Tuanna
Yazı Rehberi
Published in
Oct 28, 2022
Photo by Patrick Fore on Unsplash

Bir zamanlar,

İlhamım olan denizde,

Yüzemiyorum artık,

Boğuluyorum her seferinde,

Benim şimdiki denizim,

Gözyaşlarımdan ibaret sadece,

İçimdeki boşluk doluyor,

Bir kez olsun,

Kurtulamadığım şimdiyle,

Ama ben yaşamayı diliyorum,

O güzel geçmişte,

Yaşayamadığım anıları,

Yaşıyorum zihnimde,

Benim ruhum,

Hala geçmişte,

Layık bile değil,

Şimdiye,

Her şeyin sonunda,

Aldatıcı bir güneş doğuyor,

Gökyüzü bir anlığına,

Kızıllaşıyor,

Bir kez daha hatırlıyorum,

Geçmişteki güzel anıları,

Son kez özlüyorum,

O unutulmaz anları,

Kızıllığa doğru yüzüyorum,

Son kez bir şeyleri,

Hissedebilmek için,

Fark bile edemiyorum,

Peşimde olan,

Kaçınılmaz fırtınayı,

Son gördüğüm şey,

Uğruna her şeyimi,

Feda ettiğim o an oluyor,

Kızılın en güzel tonunu izlerken,

Kayboluyorum ben,

Kızıl ve mavinin tanıştığı,

O güzel yerde,

Vedalaşıyorum sessizce,

Kimsenin hatırlamayacağı,

Unutulmuş benliğimle.

--

--