Geçmişteki Kendime — Sınavlar

Okuduğum metinler günümüzden yaklaşık 7–8 yıl kadar eskiye dayanıyor. Einstein “e = mc2” dememiş olsa uzun uzun tartışırdık şuan. Bu zamanın kısa olduğunu iddia ederdi bazıları, oysa benim için uzundu, göreceli.

Ömer S.
Yazı Rehberi

--

Photo by Mwesigwa Joel on Unsplash

Yazmış olduğum eski blog yazılarımı keşfettim geçenlerde ve bu yazılar üzerinden bir yazı serisi oluşturmaya karar verdim. İlk bölüm olan “Geçmişteki Kendime — Mektuplaryazısını geçen hafta yayınladım.

Sonrasında bulduğum bu yazıları bugün yazdığım gibi farklı farklı konularda rastgele bir şekilde yazdığımı fark ettim (Ne kadar rastgele? Rastgelelik Üzerine Rastgele Düşünceler). Bu birbirinden farklı temalarda yazdığım konuları belli bir tema özelinde ayırarak incelemeye karar verdim.

Bu yazının konusu sınavlar olacak, o günlerde buna YGS demişim bir yıl sonra da TYT-AYT, bugünlerde adı hala aynı sanıyorum, değişmiş de olabilir ama dertler, stresler aynı. Sınavlar konulu yazılarımı okumaya başlıyorum, üç yada dört kadar yazı okuyacağımı tahmin ediyorum.

— Ne Yapacağımı Bilmiyorum!! Amacım Yok! (21 Ocak 2017)

Hiç ne yapacağınızı bilmediğiniz dönemler oldu mu? Ne düşüneceğinizi, ne ye karar vereceğinizi, neye inanacağınızı bilmediğiniz dönemler…

--

--