Gerçekler ve Yanılgılar

Sinem Karakuş
Yazı Rehberi
Published in
Mar 14, 2024

Bilmezdim.

Yokluğunun böylesine can yakacağını,

Yüreğimi yüzlerce parçaya ayıracağını,

Göğsümden binlerce kez bıçaklanmış gibi hissedeceğimi,

Şimdi biliyorum,

Bütün bu hisleri.

Hissediyorum, alışıyorum, sıradanlaşıyor hislerim.

Yine de gitmiyor, yok olmuyor, azalmıyor.

Biliyorum.

Acı hep orada, hep orada olacak.

Gülümsetmeyecek, durduracak, nefes aldırmayacak.

Ruhumun son izi yok olana kadar,

Benden beslenecek, büyüyecek, güçlenecek.

Photo by Volodymyr Hryshchenko on Unsplash

Bildiğimi düşünmüştüm.

Güçlüydüm, beklerdim, ses etmezdim.

Yine de tahmin edemedim.

Sen gittiğinde ben de mi gidecektim?

Editör: Tuanna

--

--

Sinem Karakuş
Yazı Rehberi

Bsc. Biology ESTU - Msc. Molecular Biology IU Moleküler biyolog bazen de yazar. https://www.linkedin.com/in/sinem-karakus/