Hayalet Gözyaşları

Sena
Yazı Rehberi
Published in
Nov 6, 2022

Susun ve dinleyin gözyaşlarımı,

Dile gelir, konuşur ruhumun sızısı

Evet, bu gözyaşlarımın melodisi,

Yükselir ses ve yükselir yüreğimin ateşi,

Hayır, durun yapmayın bana bunu,

Kalbimi kırmayın, gerekirse sevmeyin beni

Sözlerim hiç mi acıtmadı ruhunuzu?

Bir kere kulak verin bu melodiye,

Ve dinleyin gözyaşlarımı,

Sevin onları, hayır silmeyin!

Bırakın aksınlar yanaklarıma doğru,

Bırakın gözyaşlarım söylesin son melodisini,

Photo by Stefano Pollio on Unsplash

Ağlayan yürek mi, yoksa gözler mi?

Gözler yalnızca bir araç biliyorsun bunu,

Yüreğim ağlar durur, hissediyorum onu

Peki sen hiç mi hissetmedin beni?

Acı haykırışlar doldurur içimi,

Sevgim acır, yüreğim donar senden beri

Hiç mi görmezsin yüreğimi?

Ben buradayım, gözlerinde ve sözlerinde

Görünmez miyim senin gözünde?

Görünmezsem gözünde,

Hayalet gözyaşlarım yer bulur gözlerimde.

--

--

Sena
Yazı Rehberi

Şimdi kalemimi, defterimi alıp bir şeyler yazacağım. Çünkü bu değersiz hayatım başka türlü anlamlı hale gelmiyor.