Herkes

Sena
Yazı Rehberi
Published in
Dec 26, 2022

Ah, bilmiyorsun sen

İnsanlar böyle telaşlanırken,

Ben bahsediyorum hep senden,

Neden diyorum, neden?

Sevmek bu kadar zor mu ölmek varken?

Zaman başını alıp giderken,

Yetişemiyorum peşinden,

Geçmiş zihnimde bitmemişken,

Ben sevebilir miyim yeniden?

Photo by Mark Timberlake on Unsplash

Kalbimi acıtmana izin verirken,

Onarması gereken de sendin zaten.

Peki onardın mı onu sahiden?

Giderken fark ettin mi aldıklarını benden?

Fark etmedin hiç, biliyorum gerçekten

Derdimi anlamadın gözlerime bakarken,

Bahsetme bana kelimelerden,

Anlardın kelimeler ağzımdan dökülmeden,

Şimdi farkın yok herkesten.

--

--

Sena
Yazı Rehberi

Şimdi kalemimi, defterimi alıp bir şeyler yazacağım. Çünkü bu değersiz hayatım başka türlü anlamlı hale gelmiyor.