İhtimaller

Buse Melike İtik
Yazı Rehberi
Published in
Nov 20, 2022

ihtimaller, ihtimalleri görüyorum,

beni yenebilecek ihtimalleri,

en derinde hissediyorum.

bir ateş var,

kalbim kavruluyor içimde,

korku sanırım adı, bilmiyorum.

sahneler var, gözümün önünde,

giden insanlar, vazgeçen korkaklar,

gerçekler mi, bilmiyorum,

onlar bile var, kapalı gözlerimde,

en sevdiklerim, en vazgeçemediklerim.

sorular var, renkleri karışmış zihnimde,

yalanlara mı inanmışım, bilmiyorum.

ah ne büyük çaresizlik, bilmemek,

dayanamıyorum, vaz da geçemiyorum ama,

bir buz gibi çözülüyorum, eriyip kayboluyorum.

yarına yetememekten korkuyorum,

yetişememekten zamana,

yenik düşmekten, ihtimallere,

öylesine geçen günlerden korkuyorum.

zaferlere gitmeyen savaşlardan.

ben en çok, çaresiz bugünlerden,

gidecek yol bulamamaktan korkuyorum.

İhtimaller size düşman olduğunuzda dinleyebileceğiniz bir şarkı:

“Sessizlik seni sular altında bıraktığında,

Bütün dünyan yorgunken,

Renklerin solduğunda,

Ve gölgeler dışında hiçbir şey yanında yokken,

Sana inanıyorum,

Sana inanıyorum…”

--

--