Karmaşık Karanlıklara Karışmak

Sinem Karakuş
Yazı Rehberi
Published in
Oct 30, 2023
Photo by Nagy Arnold on Unsplash

Küçük bir noktayla başlıyor her şey.

Karanlığı çağıran bir nokta.

Bir tümör gibi büyüyor, sıçrıyor, ele geçiriyor.

Hüküm sürüyor.

Bu beden artık benim değil.

Kontrol edemiyorum.

Hastayım, iyileşemiyorum.

Noktalar artık karanlık denizi oluşturuyor.

Hayır, bu denizde yüzemezsin.

Bu beden artık senin değil.

Kontrol edemezsin.

Hastasın, iyileşemezsin.

Sen de karışacaksın benim gibi

Karanlığa.

Sen de yok olacaksın benim gibi

Kendi bedeninde.

Korkma, hissetmeyeceksin.

Noktalar seni içine çektiğinde

Kendini bilmeyeceksin.

Korkma, duymayacaksın.

Seni kıyıya çekmeye çalışanları

Tutamayacaksın.

Her şey siyah bir noktayla son bulacak.

Karanlığa son veren son nokta.

Bir hayat gibi küçülecek, parçalanacak ve hükmü bitecek.

Yok olup gidecek.

Bu ruh artık hissetmeyecek.

Kontrol etmek istemeyecek.

İyileştim diyecek.

Sonsuzluğa akıp giderken

Ses etmeyecek.

Editör: Berfin Yeşilyurt

--

--

Sinem Karakuş
Yazı Rehberi

Bsc. Biology ESTU - Msc. Molecular Biology IU Moleküler biyolog bazen de yazar. https://www.linkedin.com/in/sinem-karakus/