Kaybetmeye Alışmak

İrem Kavlak
Yazı Rehberi
Published in
Mar 27, 2023
Photo by Jeremy Bishop on Unsplash

Kimse beni uzaklarda aramasın,

Bir yere kaybolmadım.

Sadece hayat kolay mıdır bilemedim,

Bir bir yaktım turna kuşlarımı,

Dilediğim imkansızdı ben de suçladım dünyayı…

Susuz kaldım kalbinin çölünde,

Yine de seni aradım,

Paris sokaklarında öpüşürken adamın biriyle…

Gözyaşlarımdan beslendin,

Biriktirdim onları seni hayatta tutabilmek için…

Neden okumayı bıraktın beni?

Atladığın paragraflarım var…

Hava da gündüz vakti bir siyahlık,

Sanki ihanete uğramışım gibi karardı gökyüzü…

Sanırım basit bir hayat seçmedim severek seni,

Ama senden gelecek derdin ziyanı olmaz.

Denize karşı dans edelim,

Bahçemizde çay içelim,

Basit zevklerde bulalım yaşamayı…

Ve unutmayalım,

Kolay değildi,

Zor kazandık,

Kaybetmeye alışmayalım…

--

--

İrem Kavlak
Yazı Rehberi

bazı mumları söndüremedim, ben kaotik bir melektim.