Sessizliğin Sana Söylemek İstedikleri

Zeynep Karatay
Yazı Rehberi
Published in
2 min readMay 28, 2023
Şiir boyunca dinlemeniz için…

Senden sonra çok sessiz kaldım

Kimseye bahsedemedim senden

Gidişinden söz edemedim

Bilemedim kime ne diyeceğimi

Senin her zaman gidişlerin vardı

Ama dönüşler hep ardında saklıydı

Bu kez ki gidişinde

Dönüşün de kayıpta kaldı

Her uyuduğumda konuşmak istedim seninle

Hiçbirinde olmadı, sırtın dönük sessizce gittin yine

Dünyada mümkün olmadı ama

Yanımda kalırsın diye bekledim, en azından rüyada

Senden sonra çok günler geçti

İnsanlar çok söylediler, güldüler, eğlendiler ve gittiler

Hiçbiri fark etmedi sensizliği

Halbuki o son gecede, seninle beraber gitti kahkahalı neşeler

Senden sonra heybetli birer vücut buldular

Eskiden gözüme görünmeyen kederler

Photo by Lucas Santos on Unsplash

Arada oturduğun yerleri yokluyorum

Kırgınca düşüyor her defasında yüzüm yere

Hala varmışsın gibi ne gölgen üstümden eksiliyor

Ne de olmadığın günden beri özlemin

Bir boşluk içimde yerle gök arası

Hala anlamış değilim

Ne son gün ve geceyi

Ne de senden sonrasını

Kaç zamandır birkaç kelime yazmak istiyordum sana

İlk ve son mektubum bu, bir şeyler diyememenin sıkıntısında

İnanıyorum,

Melekler taşıyacak sana, söyleyemediklerimi dualarımda

Duyacaksın sessizce kızının hislerini toprağın altında

Bekliyorum,

Durmadan konuşacağım günleri senin yanında

Editör: Berfin Yeşilyurt

--

--

Zeynep Karatay
Yazı Rehberi

Kelimelerin aralarındaki boşlukları anlamak, okumasını bilene mahsustur ve insan, kelimelerin boşluklarında kendini dinler.