Yazı Rehberi Yayın Bir Yaşında!

Yazı Rehberi Yayın Yıllık Bülten #001

Yazı Rehberi
Yazı Rehberi

Newsletter

12 min readJun 20, 2023

--

Merhabalar, merhabalar, merhabalar, merhabalar. Sizlere dört kere “Merhabalar” diyebilmenin derin bir heyecanı içerisindeyiz!

Ne açıdan bakarsanız bakın sonuç aynı çıkıyor, sonuca ulaşamayan arkadaşlar için hemen şöyle bir özet geçelim. Eğer sizinle beraber atlattığımız her bir mevsim için bir merhaba demiş olsaydık da toplamda dört merhaba demiş olacaktık. Siz de biliyorsunuz ki dört mevsimi geçmiş olmak demek tek bir anlama geliyor… Yıldönümü!

Photo by Nechama Lock on Unsplash

Sizlere bir yaşını doldurmuş olmanın heyecanıyla bu yazıyı hazırladık. Çok değerli ve özel bir yazı olması için elimizden gelenin tümünü vermiş olmak bir yana bu yazıda sizlere tüm ekip olarak hatta ekipten fazlası olarak sesleniyoruz.

Bir yaşını doldurmuş olmak demenin ilk adımını sağlam atmak demek olduğunu düşünüyoruz. Henüz önümüzde doldurulacak birçok yaş, pastaya dikilecek birçok mum var. Bunlardan sadece bir yaşı doldurup pastaya sadece bir mum dikebildik, ilkini tamamlayabilmenin heyecanıyla beraber geleceğe duyulan heyecanı da her açıdan, her derecesiyle hissediyoruz.

İşte sizlere, önemli mevzulara gelmeden önce bir ara sıcak olarak yuvarlayabileceğiniz bir hikaye, sandığınızdan çok daha kutsal bir hikaye.

Yazı Rehberi Medium Yayın’ın Kuruluş Hikayesi.

Medium, yazarlar ve yazar ruhlu insanlar için çok geniş, bereketli toprakları olan bir dünyaydı. Bu dünyada yaşayan insanlar vardı, toprağına yeterince mahsul ekip ektiğini de vakti gelince yeterince biçen insanlar kendilerince bir hayat yaşıyordu.

Yaşıyordu yaşamasına ama toprak hala boştu, işlenmemiş kısımları çok fazlaydı. Öbür tarafta ise bu topraklardan habersiz insanlar vardı. Kelimeleri işlemek, ekmek, yetiştirip biçmek isteyen ve bu biçtiklerini de harmanda ezip başka şeylere dönüştürüp insanların karşısına çıkarmak isteyenler vardı. Medium toprakları kadar derin isteklere sahip bu insanların Medium topraklarından haberi yoktu. Diplerinde şahane bir potansiyeli olan dünyayla yaşamalarına rağmen gözleri hep başka yerlerdeydi.

Bu durum tabii ki de Yazı Rehberi tarafından fark edildi. O noktaya kadar birçok platformda hali hazırda bulunan Yazı Rehberi ve içerisindeki ekip, birleştikleri vakit ne türden harika potansiyeller çıkarabilecek olmalarına rağmen iki zıt noktada duran tarafları fark etti. Başka birçok konuda yaptıkları gibi burada da hemen bir farkındalık geliştirip, en iyisini yapmak için son hızda çalışıp tüm hünerlerini ortaya serdiler. Tüm çabalarının sonucunda yaptıkları işler meyvelerini vermeye başladı. Hayır; mutlu ve sonsuz bir hayata henüz kavuşulamadı. Hala yapılacak çok iş var; tanınacak birçok insan, yayınlanacak birçok yazı ve ulaşılacak birçok okur var. Tüm bunlar hala varken mutlu bir sona henüz ulaşılamaz lakin mutlu bir yolculuğa çıkılabilir.

Edebiyat ve yazılı içerik dünyasının organik, doğal, sağlıklı ve glukoz şurupsuz içeriklere en çok ihtiyaç duyduğu şu günlerde Yazı Rehberi Medium Çiftliği (Pardon, Medium Yayın’ı) kuruldu. Medium’da yayın yapan en iyi ve de anadili Türkçe olan yayın olma amacı doğrultusunda yola çıkıldı.

Bu yolun ilk durağını geçtiğimize inanıyoruz ama durun, daha bir durak geçtik diye otobüsten inmeyin! İndi-bindi yapmak da artık ucuz değil…

Önümüzde uzunca bir yol var ama o uzun yolun en uç noktasına bakmaya çalışmadan evvel geçmişte Yazı Rehberi Medium Yayın neler yapmış, ne türden başarılara imza atmış hep beraber bir bakalım.

Dünden Bugüne Yazı Rehberi ve Yazı Rehberi Yayın

Aslında şu an neden burada olduğumuzu daha iyi anlamanız, yapmak istediklerimizi daha iyi anlatabilmemiz için Yazı Rehberi’nin neden kurulduğuna kısaca değinmek istiyoruz.

Girişte anlattığımız küçük hikayeyle Yazı Rehberi’nin Medium macerasına nasıl atladığını öğrendik ama bunun öncesi var.

Yazı Rehberi 2020 yılında Buse Melike İtik tarafından yazarlık içeriği üreten Türkçe bir sayfa olmaması sebebiyle ve onun gibi yalnız yazarlara ilham olmak amacıyla Instagram’da kuruldu.

Yazarlık yalnız bir uğraş değildi ve yazarların bunu görmesi gerekiyordu.

Böylece Yazı Rehberi doğdu ve büyüdü.

Sonunda geçen yıl tam bu gün Yazı Rehberi ekibi Medium platformuna girmek için son adımlarını atıyordu. 20 Haziran 2022 günü girdiğimiz bu platformda bir yılımızın bu kadar çabuk geçmiş olması gerçekten şaşırtıcı! Öncelikle Yazı Rehberi Topluluk ekibi olmak üzere yazarlarımıza, kısacası doğumumuza ve büyüme sürecimize şahit olan herkese teşekkürler! Bir yıl boyunca bizlerle birlikte olduğunuz için minnettarız, siz olmasanız buralarda olamazdık.

Peki bugüne kadar Yazı Rehberi Yayın’da neler oldu?

Bugüne kadar Yazı Rehberi Yayın, toplam 538 tane yazıyı sizlerle buluşturdu. Sizlere sunduğumuz bu yazıları düzenlerken hissettiğimiz heyecanı hala aynı yoğunlukta yaşıyoruz!

Medium Yazar Ayı

Medium ekibimizin ve yazarlarımızın bir araya gelip ortaya koyduğu ilk proje Medium Yazar Ayı projesi oldu. Proje kapsamında bir ay boyunca- aslında neredeyse bir buçuk ay sürdü.- yazarlığın her alanında içerik oluşturduk ve birbirimize yazarların aslında ne kadar büyük bir alana yayıldığını gösterip kendi bildiklerimizi diğer yazarlarla paylaştık. Bir kere daha yazarlığın aslında yalnız bir uğraş olmadığını gördük.

Medium Yazar Ayı sürecinde gerçekleştirdiğimiz Medium Sohbet Gecesi’nde yazarlarımızın hepsiyle bir araya geldik ve sıcacık bir sohbet ortamı yakaladık.

Ayrıca Medium Yazar Ayı Projemiz kapsamında gerçekleştirdiğimiz ücretsiz Medium Blog Yazarlığı Atölyesi’nde ise Medium’da yazmak isteyenlere, halihazırda yazanlara ve genel olarak blog yazarlığı yapmak isteyenlere seslendik, bu yolda bir adımı da birlikte attık.

Bültendeki Değişimler

Yazı Rehberi Yayın olarak ilk bültenimizi geçen sene Temmuz ayında çıkarmıştık. O zamandan bu yana bültenimizde rutin olarak yer verdiğimiz kısımlarda bazı değişiklikler oldu.

  • Ağustos ayında ilk kez “Ayın Yazarı”nı seçmeye başladık. Sen de dün gibi hatırlıyorsun değil mi o bülteni Temmuz Ayının Yazarı Beyza🌻 ?
  • Ardından bültenimizde editörlerimizin çok beğendiği yazılara Editörün Seçimi adlı başlık altında yer verdik.
  • Çok kısa bir zaman önce ise bültenlerimizde sizlere birer şiir ve bir de kitap önermeye başladık. Umuyoruz ki, bu öneriler sizin hoşunuza gidiyordur.

Yazı Rehberi Yayın’daki Yenilikler

Bir yıl boyunca Medium ekibi olarak hem yazarlarımızla hem de editörlerimizle birçok tecrübe edindik, büyüdük, geliştik. “Değişmeyen tek şey değişimdir.” cümlesini esas alarak ilerledik ve birinci yaşımızı doldururken bazı değişiklikler, bazı yenilikler yaptık.

Gelin birlikte bu değişimleri, yenilikleri inceleyelim.

Yazı Rehberi Yayın Düzeni

Bildiğiniz üzere kısa zaman önce Yazı Rehberi logomuzda güncellemeye gitmiştik. Logomuzu yayınımızda güncellesek de birinci yılın sonunda tek değişikliğimizin logoyla kısıtlı kalmaması gerektiğini düşündük.

İşte bu yüzden Yazı Rehberi Yayın kategorilerini geliştirdik ve daha düzenli bir hale getirdik. Kategorilerimizi sizler de inceleyebilirsiniz fakat burada da kısaca bahsedelim.

  • Edebiyat Kategorisi — Hikaye, Şiir, Günlük, Anı, Gezi Yazısı alt kategorilerinde içerik oluşturabilirsiniz.
  • Deneme Kategorisi — Deneme kategorisinde yazmayı çok sevdiğiniz için bu kategoriyi ayırmaya ve kendi başına tek bir kategori olarak size sunmaya karar verdik.
  • İnceleme/ Araştırma Kategorisi — Yazı Rehberi olarak kitap, film, dizi incelemelerine ve bilgi odaklı yazılara daha fazla yoğunlaştığınızı gördüğümüzde bu kategorinin de ayrı gözükmesi gerektiğini düşündük.
  • Yazarlık Kategorisi — Yazarlar olarak yazarlar için bir dünya oluştururken yayınımızda her türlü yazarlık alanı için içerik üretmeye başlamıştık. (Medium Yazar Ayı’nı bir ben özlemedim, değil mi?) Yayınımızda paylaşılan her türlü içeriğin bizlere bir katkıda bulunmasını önemserken yazarlara yol göstermek, yazarların da birbirine yol göstermesi ve yardımcı olmaya çalışması için Yazarlık kategorisini öne çıkardık. Açıkçası biz burada gözükecek yazılarınız için çok heyecanlıyız!
  • Yazı Rehberi’nden Kategorisi — Sürprizlerimizden biri de bu kategoriyle ilgili. Bildiğiniz üzere şu anda da bulunan bu kategorimiz için yakın zamanda çok güzel seri yazılarımız çıkacak. Takipte kalın ;)

Kategorilerimize ek olarak yayınımıza bir arka plan görseli tasarladık ve tasarımımızla uyumlu olarak bannerlarımızı da güncelledik. Bu süreçte bize yardımcı olan ve tasarımları hızla gerçekleştiren Yazı Rehberi Topluluk Tasarım Ekibi’ne sonsuz teşekkürler! ❤

Ek olarak, yayın ana sayfa düzeninde bazı değişiklikler yaptık ve kategori sayfalarımızın düzenini de güncelledik. Yazı Rehberi Yayın’da küçük bir yolculuğa çıkıp yenilikleri kendi gözlerinizle görmeye ne dersiniz? Fikirlerinizi heyecanla bekliyor olacağız.

Yazı Rehberi Yayın İletişim Sistemi

Eğer yayınımızda yer alan bir yazarsanız sizlerle iletişimimizi Discord sunucumuz üzerinden gerçekleştiriyorduk fakat artık daha çok kişiye hitap ettiğimiz ve her geçen gün biraz daha büyüdüğümüz için yazarlarımızla e-posta üzerinden iletişim kurmaya karar verdik.

Yine de Yazı Rehberi Topluluk sunucumuza katıldığınız takdirde sizlere özel kanallara, ücretsiz yazar koçluğu hizmetimize ve Medium yazarlarımıza özel projelerle etkinliklerimize erişiminiz olacak

Bugün içerisinde bünyemizdeki yazarlara atacağımız e-posta ile bu sisteme geçiş yapmış olacağız. Lütfen gelen kutunuzu ve spam kutunuzu kontrol etmeyi unutmayın!

Editör Kadromuz

Her geçen gün biraz daha büyüyoruz ve büyümemiz sadece okuma sayılarımızın artması ya da yazar kadromuzun genişlemesiyle kalmıyor.

Geçen aylarda editör kadromuza yeni isimler katıldı. Hepsi de sizlerin yazılarını düzenlemek ve siz yazarlarımızla iletişim kurmak için can atıyor!

Gelelim hem Yazı Rehberi Topluluk hem de Yazı Rehberi Yayın olarak en büyük sürprizimize!

Yazı Rehberi LinkedIn

Yazı Rehberi olarak bugün itibariyle bir yeni platforma da giriyoruz. Tıpkı geçen yıl Medium’a girerken yaşadığımız heyecanın benzerini bugün yine yaşıyoruz!

Photo by Alexander Shatov on Unsplash

Yazarlarımız olarak istediğiniz takdirde LinkedIn’de kendinizi Yazı Rehberi’nde yazar olarak gösterebilirsiniz. Açıkçası bunu yapmanız bizlerin çok hoşuna gider.

Son olarak, hem Yazı Rehberi ekibinden hem de bazı yazarlarımızdan Yazı Rehberi Yayın hakkındaki görüşlerini istedik. İşte kalbimize dokunan o cümleler…

Bu yolculuğa başlayalı sadece bir yıl oldu ama ben şimdiden Medium Yayın’ın olmadığı zamanları unuttum. Yazı Rehberi’nin kurulduğu ilk günden beri yazarların kendilerini ait hissedecekleri ve birbirlerinden öğrenecekleri bir ortam sağlamayı hedefledik. Yazarların yazılarını paylaşacakları yer olarak Medium Yayın bu hedefin çok önemli bir parçasıydı. Birkaç takipçimizin olduğu günlerden bugünlere gelebildiğimizi görebilmek çok güzel! Buradaki yazarlardan çok şey öğrendim, özellikle de burası olmasaydı asla üşengeçliğimi yenip öğrenemeyeceğim bilgileri!

Editörlerinden moderatörlerine, moderatörlerinden koordinatörlerine bütün bu güzel işlerin arkasında muazzam bir Medium Yayın ekibi var. Onların bu güzel yolculuğuna ilk günden beri şahit olup onlara ekibim diyebildiğim için çok şanslıyım! Hazır çenem düşmüşken size içerden bilgi de vereyim hemen. Medium ekibi bana gelecek planlarından da kısaca bahsetti de… Spoiler uyarısı! Birbirinden güzel yeni projeler geliyor! — Buse Melike İtik

Yazı Rehberi Yayın olarak henüz sadece bir yaşında olmamıza rağmen çok güzel işler, projeler ortaya çıkardığımızı düşünüyorum. Yazı Rehberi Topluluk ekibine katıldığımda henüz Medium yayınımız açılmamıştı. Deneme sürecimdeyken açılan bu yayın yer aldığım ilk projeydi ve şimdi ise kalıcı ve kendine özel bir Medium ekibiyle birlikte çalışıyorum. Ayrı bir departman haline geldik. Büyüyor, gelişiyor ve geliştirmeye devam ediyoruz. Yazı Rehberi Yayın işleyişinde görev almak, insanlara fikirlerini yazabilecekleri bir yer sağlamak, onlara bu yolda yardımcı olmak ve bu yolu birlikte yürümek benim için gerçekten çok özel. Şu an Yazı Rehberi Yayın olarak birinci yılımız kutluyorsak bu hem Medium ekibi hem yazarlarımız hem de editör ekibimiz sayesinde.

Her zaman birlikte öğreniyoruz, birbirimize öğretiyoruz. Her zaman daha iyisini yapmaya çalışıyoruz. Bu yüzden ikinci yılımızda çok daha büyük işlere imza atacağımızı düşünüyorum. Takipte kalın, güzel şeyler gelecek. — Sinem Karakuş

Bir yılın ne kadar çabuk geçtiğini sorguluyorum açıkçası. Yayının ilk zamanlarında görev almış biri olarak yayının şu an geldiği nokta hem benim için hem de başta Medium ekibi olmak üzere tüm ekip için çok değerli. Bence Medium’daki en önemli şeylerden birisi ilk günkü istikrarımızı koruyabilmekti ve yayının birinci yılını kutlarken Medium ekibinin bunu başardığını görüyorum. Medium ekibini tüm bu emekleri ve çabaları için sonsuz tebrik ediyorum.

Yazı Rehberi Yayın benim içinde bulunduğum ilk projelerden biriydi ve bu yönüyle benim için her zaman çok özel kalacak. Uzun süre önce ekipteki rollerimin değişmesiyle beraber yayınımızı çok güvendiğim kişilere bıraktım ve görüyorum ki onlar geldiğimiz noktada güvenimin de üstünde bir performans sergilediler. Yazı Rehberi Yayın sayesinde ilk defa yazılarımı bir yazı sitesinde paylaştım ve başkalarının yazılarını düzenledim. Bence Yazı Rehberi Yayın’da yazmanın diğer yayınlarda yazmaktan en önemli farkı ve bana kattığı en değerli şey editörlük desteği sayesinde yazılarınıza bir başkasının perspektifiyle bakabilmeyi öğrenebilme şansına sahip olmanız!

Geçmişte Yazar Ayı projesini gerçekleştirmiş olmamız ve bu yönde iyi geri bildirimler almamız yayının geleceği için bence oldukça önemli bir adım. Ayrıca Medium üzerindeki hiçbir yayında editörlük desteği ve yazarlar arasında iletişim kuran bir sistem yok ve ben bu farkın gelecekte daha da öne çıkacağı düşünüyorum. — Tuanna

Neler yapıldı neler… öncelikle çok yol kat ettiğini düşünüyorum. Bir sürü yazı paylaşıldı. Yeni bir yayın için kolay değil.

Öncelikle yazmayı öğrendim. Hem de en baştan. Hani en en baştan… imla falan neyse buraları çok uzatmayalım. Ayrıca sizi kattı bu da çok güzel. İyi ki bizlesiniz.

Gelecekte sadece yazılan yazarlara değil, yazarların gelişimine de katkı sağlayan bir yayın olarak görüyorum. Bence güzel şeyler olacak. Bu sezon daha profesyonel yazılar bizi bekliyor bence. — Alaz

Yazı Rehberi’ni bulmam benim için büyük bir şanstı. Sürekli sekteye uğrayan yazma serüvenim yazı rehberi sayesinde bir düzene oturdu ve planlı olmamı sağladı. Başkalarıyla beraber olmak da isteksiz olduğum zamanlarda motive olmama çok yardımcı oldu.

Uzun bir hikâye olmamasına rağmen yıllardır kenarda sürünen hikayemi bitirmemde gerçekten büyük rol oynadı. Etkinliklerini bu yüzden çok yerinde ve faydalı buluyorum. — Ceyda

Yazı Rehberi Yayın sayesinde bir yıl boyunca oldukça güzel yazılar okudum. Yayın süresi boyunca başlarda günde bir ya da iki yazı yayınlanırken zaman geçtikçe bu yazıların dörde beşe çıkması, hepsinin editör okumalarından geçip yayınlanması bu bir yılda ne kadar ilerleme kaydettiğimizin göstergesi. Oldukça mutluyum. Bu ekibin bir parçası olmak gurur verici.

Yazı Rehberi Yayın bana iyi yazının ne kadar kıymetli olduğunu hatırlattı. Yazıları düzenlerken kendimi geliştirmemi sağladı. Hiç bilmediğim konular hakkında okumalar yapmamı sağlayıp kitap ve film-dizi incelemeleriyle bana öneriler sundu. Öğrenirken düzenleyerek öğretmeye devam ettim. Hep dediğimiz gibi, burada birbirimizden öğreniyoruz.

Gelecekte de böylesine sağlam adımlarla ilerleyip kitlemizi daha da büyüteceğimize inancım tam. Umarım o günlerde de ekibin bir parçası olarak yazıları okuyor ve düzenliyor olurum. — nur

Bu bir yıllık süre boyunca arkadaşlarım ve ben Yazı Rehberi Yayın’ın büyümesi ve gelişmesi için çok uğraştık. Güzel işler ve projeler yaptık, sevgili yazarlarımızla birlikte kendimize burada yeni bir dünya kırdık. Medium ekip ve yazarlarımız olmazsa başaramazdık, iyi ki varsınız!

Yazı Rehberi Yayın bana çeşitli hikayelere misafir olma şansı kattı, yazarlarımızla uçsuz bucaksız bir sürü hikayede yolculuğa çıktık. Çeşitli bilgi birikimleri edindim, her seferinde arkama baktığımda burada olmak bana şanslı hissettiriyor. Yayının bana kattıkları bunlar olmasıyla beraber ben elimden geldiğince yayınımıza düzen katmaya çalıştım, umarım başarabilmişimdir.

Bir gün herkes Yazı Rehberi’nde olacak ve hologram Buse onları bu cümleyle karşılayacak; “Birilerinden değil, birbirimizden öğrendiğimiz dünyamıza hoş geldiniz!” — Berfin Yeşilyurt

Kendini yazı içerikleri, yazar sayısı olarak geliştirdiğini düşünüyorum. İlk denememi Yazı Rehberi Yayın sayesinde yazdım ve ilk hikayemi de aynı şekilde. Bana farklı türler yazma konusunda katkı sağladı. Bir yandan da başka yazarların yayınlanan yazıları birçok yönden bilgi edinmemi sağlıyor. Daha iyi yerlere geleceğini düşünüyorum. Belki bir gün yayınevi açacak kadar çok iyi… — Sena

Yazı Rehberi Yayın’ın bir yıllık serüvenine bir süredir eşlik etsem de yapılan işler ve kurulan iletişim beni çok etkiledi. Burası için bir şeyler yapma motivasyonum giderek arttı.

Herkesin Yazı Rehberi’ni daha güzel yerlere taşımak için sorumluluk alma isteğini ve bir o kadar zevkle iş yaptığını görmek çok mutlu ediyor. Bana yazım kurallarını geliştirme, zaman yönetimi gibi teknik anlamlardan öte çok güzel arkadaşlıklar kattı.

Ben de çok sevdiğim bu yeri geliştirmek için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışıyorum. Ayrıca, inanıyorum ki bu güzel ekip ile Yazı Rehberi; hak ettiği o güzel yerlere gelecek... — Buse Özcan

Yazı Rehberi’ne yeni yeni dahil olan biri olarak söyleyebilirim ki; gerçekten olağanüstü bir emek sarf edilmiştir gerek koordinasyon gerekse yazar ekibimiz tarafından. Ve bu durumun da her birimiz üzerinde çok büyük gelişmelere ortam hazırladığını söylemek pek de abartı olmaz bence. Yani kısacası demem o ki, daha birçok birli ve bizli yıllar bekliyor bu yayın topluluğunu, o yüzden şimdiden tebrik etmekte fayda var!

Yayının bana kattığı şeylerden bahsedecek olursam; yazarlarımızın ürettiği içeriklerin konuları sayesinde birçok konuda bilgi sahibi oldum, yanlış bildiğim şeyleri düzeltme imkanı elde ettim. Her bir yazarın dünyasına yolculuk ederek onların neler hissettiğini, nelerle ilgilendiğini gördüm ve ben de kendime bir yol, bir harita çizme fırsatı elde ettim.

Gerçekten de hayal ya da hedeflerimiz dışında çok daha fazla gelişeceğine inandığım bir yayın topluluğu Yazı Rehberi. Daha öncesinde de belirttiğim o ekibi sayesinde kendisinin hizmet alanının daha da gelişeceğine inancım tam. Bunu daha fazla kurcalamaktansa, ne denli mükemmelleştiğini izleyip görmek yeterli bence! — Rüya Yaşar

Şimdi önüme bir sihirli lamba gelse, karnını okşasam, bir dilek cini çıksa ve bana üç dilek hakkı verse, “Hiçbir yazı, Yazı Rehberi olmadan geçirmeme,” gibi bir dilekte bulunmam.

Çünkü var oldukça yazı Yazı Rehberi de var olacak ve ben bir gün olur da bırakacak olursam da yazmayı yazı Yazı Rehberi’nin içinde, dışında, solunda ya da çaprazında bulunacağım.

Arkasında böyle güzel bir ekip varken iyi günde de kötü günde de yıkılmayıp ayakta durabilecek bir oluşum, Yazı Rehberi.

Anlayacağınız, şimdilik buradan baktığımızda, denize atılan sıradan bir çinko karbon pil yok olup gitmeden evvel buradan gitmeyiz gibi görünüyor. — Pozan

Yazı Rehberi Yayın’ıı, bize birbirinden farklı konuları öğrenme ve tanıma fırsatı sunduğu için çok seviyorum. Yazmayı seven, hislerini kelimelere dökme cesareti gösterebilen insanları bir araya toplamış olması beni çok mutlu ediyor çünkü birçok yazıda ya yeni bir şeyler öğrenip kendimi geliştiriyorum ya da bazen kendime bile itiraf edemediğim hisleri başkalarının kaleminden okuduğumda yalnız olmadığımı anlıyorum. Yazı Rehberi bize tüm bunları verdiği için şanslı ve mutlu hissediyorum. — Begüm Uğurlu

Bir yıllık yayın sürecinin tamamında burada bulunmamış olsam da hem yazarlarımızın hem yayınımızın günden güne daha fazla geliştiğini, kalitesini arttırdığını fark ettim.

Yayında bir yazar olarak bulunmaktansa genelde bir okur olarak bulundum ve sürekli olarak takip ettiğim pek çok yazar oldu. Hem bana motivasyon kaynağı oldular hem diğer birçok yazara ilham olduklarını düşünüyorum. Ayrıca Yazı Rehberi ekibinin kuruluşundan itibaren bugüne kadar amacına günden güne daha çok yaklaştığını fark ettim.

Gün geçtikçe daha fazla yazara ve daha fazla okula ulaşıyoruz. Bu sayede daha kaliteli yayınlarınızın olacağını ve onlara yardımcı olmak için daha fazla insana ulaşabileceğinizi düşünüyorum.

Bu kadar kaliteli içerikler ürettikleri için hem yazarlara hem tasarımcılara ekip adına ben de teşekkür ediyorum. — Sercan.

Eğer siz de yazar kadromuza katılmak isterseniz tıklamanız yeterli. ❤

Bu muhteşem, harika, üstelik hiçbir GDO’lu kelime içermeyen bültenimizi şu noktasına kadar okuduğunuz için teşekkürlerimizi tüm içtenliğimizle sunmak isteriz.

Gelecek bültende görüşürüz sevgili okurlarımız.

Pastamızı üflerken dilediğiniz dileklerin gerçek olması dileğiyle. Sevgilerle, kaleminiz güçlü ve ilhamınız bol olsun.

Yazıyla kalın.

-Medium Ekip. :)

--

--