Zamansız Kaldım

Bendis 🦋
Yazı Rehberi
Published in
Apr 3, 2023

Zamansız kaldım…

İnsanlar pata küte yaşarken,

vahşice severlerken birbirlerini

ve vahşice öldürürlerken

ben sadece oturup kaldım.

Zaman en büyük düşmanımdı,

sorumluluklarım en büyük kavgam…

sorgulamadan yaşadım,

sorgularsam, yaşayamazdım…

Hep nefret ettim

o zor yokuşlardan

ve hep tırmandım.

Ellerimde dünden kalmış isler

tırmandım, tırmandım, tırmandım...

Ta ki soluklarım kesilene kadar.

Sonra kesildi,

devam etmedim

edemedim….

zaman en büyük düşmanımdı,

o akarken dünyaya uçsuz bucaksız

ben akamadım ruhuma.

Zaman en büyük düşmanım kaldı hep,

sevemedim sensizliği hatırlatan her şeyi.

Zamansız kaldım,

kolum ve kanadım kırık

geceler zifiri, gündüzler asabi

zaman acımasız, hep sert, hep diri.

Zamandan kaçmaya çalıştım

ama ben

zamansız kaldım…

Photo by Christopher Campbell on Unsplash

--

--