Zehrim

İrem Kavlak
Yazı Rehberi
Published in
Apr 3, 2023
Photo by Jason Blackeye on Unsplash

Akşamın kızıllığı için yazılmış şiirler gibiyim

Ve biliyorsun ki biraz deliyim.

Ama merak etme sevgilim,

Ben her zamanki gibi,

Biraz dağınık,

Biraz sarhoş,

Biraz da aklı başındayım!

Bu gözyaşları, geçmişimin ağıtları

Dökülür her gece,

Birikir nihilist bir biçimde.

Ben ki kendimi ağlarken özgür hissederim.

Bu yüzden,

Ağlamadığımda sevinmeyin.

Nasıl anlatılır bilmem ki,

Gelmeyecek bir gemi için her gün limanı ziyaret etmek gibi…

O kadar hassassın ki içimde,

Ne zaman kırılıp döküleceksin?

Bunun korkusuyla yaşanır mı sence?

Ben sonbahar,

Sen sonbahar,

Ama bu son baharımız olmasın sevgilim.

Her şeyden öte acı tatlı bir gerçek var,

Biliyorsun ki ben biraz deliyim.

Zehrim karışmasın kanına

Zira alışmak istemezsin bu yoksunluğa.

--

--

İrem Kavlak
Yazı Rehberi

bazı mumları söndüremedim, ben kaotik bir melektim.