Amlakit Yayla Kızları Buluşmasının Son Günü

Yelda Arol Bedir
Yelda'nın Mutfağı
2 min readDec 27, 2013

Bursa’dan öğleden sonra saat 3 gibi ayrıldık ,biz beş kişi İstanbul’a dört kişi de Ankara’ya gitmek üzere yola çıktık.Unutmadan yola çıkmadan hemen önce yolumuzun üzerinde olan Uzay Pastanesinin Geçit şubesine uğrayarak kestane şekerlerimizi alıp yola koyulduk.Keyifli geçen feribot yolculuğumuzdan sonra Pendik Marinada Canan ablanın çocukları Fulya ve Umutcan Kader’in kızı Güneyce ile buluşup çok keyifli bir akşam yemeği yedikten sonra gece ile ilgili yapılan tüm tekliflere hayır diyerek eve gittik ve pijama terlik durumuna geçtik :) Kahveler ,çaylar vede geçen iki günün kritiği derken sabah 4 oldu .Yorgunuz ama uyumak ta istemiyoruz çünkü yarın yolculuk var her anın keyfine varmak daha çok sohbet etmek istiyoruz ama yapılacak bir şey yok uykuya yenik düşüyoruz.

Sabah çok erken olmayan bir saatte yaptığımız güzel bir kahvaltının ardından toparlanıp evden çıkıp şöyle bir dolaşıp Fulya’nın 6–14 yaş arası çocuklara özel olarak eğitim verdiği ‘’Empatika’’Bilim ve Sanat Atölyesine gidip uçak saatimizi bekliyoruz…

Uzun zamandır görmediğim Canan abla ve çocuklarına sıcak ve samimi ev sahipliklerinden dolayı teşekkür ediyorum.Sevgili çocuklar(Fulya ve Umut can) kocaman yürekli ,sonsuz toleranslı ve sevgi dolu annenize sımsıkı sarılın …Her şey için çok teşekkür ediyorum…hepinizi seviyorum..Fazlıkızı-Yelda Arol Bedir.