Kısa Gezimizden Kareler

Yelda Arol Bedir
Yelda'nın Mutfağı
2 min readMay 6, 2013

Cuma akşamı büyük oğlum bana anne hazırlan sabaha karşı yola çıkıp Mersin’e gideceğiz deyince şaka yapıyor sandım ,pekte oralı olmadım açıkçası .Gidemezdi çünkü teslim etmem gereken siparişlerim vardı mutlaka hazırlamalıydım çünkü söz vermiştim.Öylede oldu gece saat 11'e kadar siparişlerimi yapıp , yola çıkmak için hazırlanıp gece saat tam 12'de arabamıza binip yolculuğumuza başladık .

Bu yolculuğun esas sebebi her zamanki gibi eşimin işi ,ama işi eğlenceye dönüştürmekte benim işim.Uzun bir yolculuktan sonra sabah saat 7 gibi Tarsus’a ulaştık .Güzel bir sabah kahvaltısından sonra sıra işe geldi .Eşim işini konuşup hallederken bizde biraz olsun dinlenmeye çalıştık ,ama yorgunluk hiçte umurumuzda değildi .Ne olursa olsun seyahatlerimizde şikayeti yasaklıyorum ,sadece keyfini çıkarmak hedefimiz Baran’nın araba tutması dışında şikayet yok olmamalıda çünkü kısa sürelide olsa seyahatteyiz. Belki bir daha yolumuz Tarsus’a düşmez kim bilir!

Daha yolumuz uzundu sırada Mersin,Adana,Gazi Antep vardı ,ama yavaş yavaş ve sırasıyla.Evet burada işimiz şimdilik bitmişti ama ayrılmadan mutlaka görmemiz söylenen Nusret Mayın Gemisini gezip resimlerini çekerek sizlerle paylaşmak istedim.Yarın Adana’yla devam etmek istiyorum ,umarım sizlerde benim gibi heyecanla beklersiniz. Fazlıkızı…

IMG_3642
IMG_3653
IMG_3651
IMG_3659
IMG_3661
IMG_3660
IMG_3657
IMG_3645
IMG_3658

--

--