Katmer

Yelda Arol Bedir
Yelda'nın Mutfağı
1 min readMay 14, 2013

Gece Antep’te konakladık ve yatana kadar yemek yedik demiştim sizlere daha önce ,ama eksik vardı ben henüz katmer yememiştim.Sabah kalkıp Ordu’ya getirmek için fıstıklı baklava ve biber almak için tekrar İmam Çağdaşın yolunu tuttuk,alacaklarımızı aldık geri otelimize gelirken ufacık bir dükkan dikkatimizi çekti .Dükkan ufaktı ama oldukça müşterisi vardı, merak edip baktık ve ne görsek tam da aradığım şey KATMER .

Hemen anlıyorlar sizin yabancı olduğunuzu ve kaç kişi varsa sırada bekleyen , sıralarını gönül rahatlığıyla size vererek hatta şımarık şımarık resimler çekmenize bile ses çıkarmadan bekleyerek sizi güzel dileklerle uğurluyorlar.Sadece ‘’katmer’’ Antep’te yenir dediler.Ben de öyle yaptım aldım ve otele gidip kahvaltıda afiyetle yedim.Yolunuz düşerse sizde tatmadan gelmeyin.

IMG_3830
IMG_3828
IMG_3832

--

--