PAZARA ÇIKTIK

Yelda Arol Bedir
Yelda'nın Mutfağı
1 min readJan 19, 2013

Bence Pazar ayrı bir kültürdür! pazara çıkmak sebzelere elinizle dokunarak seçmek çok keyiflidir…Pazara gelen köylü teyzelerle şakalaşmak ,pazarlık yapmak,sizden başka pazara gelmiş tanışları görüp sohbet etmek terapi gibidir.Pazar günleri hariç Ordu’nun farklı mahallelerinde pazar kurulur ama ben Çarşamba pazarına çıkmaktan çok keyif alıyorum.Kim bilir belkide çocukken annemim peşine takılıp pazara gittiğimde ki mutluluk ve çocukluğuma dair anıları aradığımdandır…

Bu hafta pazara çıkınca bol resim çekmeyi tasarlamıştım ,ama öyle olmadı ! çocukluk arkadaşım Muhteber’e rastladım .Eşinin işinden dolayı bir kaç yıldır Ankara’da yaşıyorlar .Eşi Ankara’da bir üniversitede öğretim görevlisi oldu arkadaşımda çalıştığı için tayinini ayn şehre aldırıp gitti,arasıra geliyorlar .Muhteber beni görünce bende seni düşünüyordum hadi bir yerde çay içelim dedi ,ama ben eve gelip kahve içmeyi daha uygun gördüğümden bize gelmeyi önerdim ve geldik gelirken simit aldık keyifli bir sohbet eşliğinde simitlerimizi yedik ve bol köpüklü kahvelerimizi içtik en kısa zamanda tekrar buluşmaya karar verdik .Lafı fazla uaztmak istemiyorum,sizlerle azda olsa çekebildiğim resimleri paylaşmak istiyorum,sevgilerimle…[gallery link=”file” ids=”7990,7991,7992,7993,7994,7995,7996,7997,7998,7999,8000,8001"]

--

--